Zmiany w dziale sprzedaży AMS

W miejsce kierowników zespołów powołano dwie osoby odpowiadające za sprzedaż określonych produktów (Product Managerowie). Są to Anna Sobczyk (reklama wielkoformatowa, kampanie niestandardowe oraz współpraca korporacyjna) oraz Albert Hanslik (reklama na autobusach).

Grono specjalistów ds. Sprzedaży powiększyło się o dwóch nowych handlowców: Katarzynę Suczyńską i Karolinę Borucińską.

Katarzyna Suczyńska ma 27 lat, z wykształcenia jest psychologiem, poprzednio pracowała w dziale handlowym Antyradia. Jej hobby to podróże.

Karolina Borucińska ma 25 lat, studiowała Hotelarstwo i Turystykę, a poprzednio pracowała w grupie medialnej Eurozet przy sprzedaży reklam Radiostacji. Lubi kino i sporty zimowe.

Poza tym Arkadiusz Gawlak, dotychczasowy kierownik zespołu sprzedażowego w AMS, przeszedł do Agory na stanowisko Dyrektora Sprzedaży Nowego Projektu (dziennik).

Dział Sprzedaży AMS w dalszym ciągu składa się z działu Sprzedaży Agencyjnej, którym kieruje Monika Popiołek, działu Sprzedaży Bezpośredniej i Regionalnej, którym zarządza Małgorzata Czechowska, oraz zespołu planerów pod kierunkiem Piotra Nicke.