Zmiany w eGospodarka.pl

Baza firm zlikwidowanych ma służyć przede wszystkim użytkownikom, którzy starają się uzupełnić dokumentację niezbędną do wyliczenia kapitału początkowego w ZUS. Opracowana na podstawie informacji uzyskanych z niektórych urzędów wojewódzkich, ministerstw, urzędów centralnych oraz archiwów państwowych. baza zawiera informacje o miejscu przechowywania dokumentacji osobowej lub osobowej i płacowej pracowników tych zakładów. Przeszukiwanie bazy jest bezpłatne.

– W ciągu ostatnich lat wiele firm zostało zlikwidowanych lub upadło, co bardzo utrudnia ich byłym pracownikom obliczenie kapitału początkowego w ZUS. Dodanie bazy firm zlikwidowanych do naszego serwisu ułatwi poszukiwania osobom kompletującym potrzebne dokumenty – mówi Beata Szkodzin, szef projektu eGospodarka.pl.

Serwis eGospodarka.pl rozbudował także swoją część newsową, wzbogacając ją o nowe działy – „Telekomunikacja” oraz „Raporty i prognozy”. Na stronach serwisu będzie się pojawiać więcej przekrojowych publikacji, dotyczących małych i średnich przedsiębiorstw oraz rozwoju polskiego rynku.