Zmiany w Getin Banku

Zmiana godzin pracy infolinii, wprowadzenie możliwości awizowania wypłat gotówkowych przez Infolinię, zmiana regulaminów produktów depozytowych oraz zmiany w „Tabeli prowizji za czynności bankowe oraz opłat za inne czynności w obszarze GETIN Banku” od 1 kwietnia 2010 r.

Posiadacze rachunków w Getin Banku zyskali dodatkową możliwość (dla rachunków złotowych od początku kwietnia br.) awizowania kwot wypłat gotówkowych poprzez infolinię. Umożliwi to zamówienie bez wychodzenia z domu środków pieniężnych do wypłaty na wybrany dzień. Zgłoszenia w formie telefonicznej pod numerem infolinii 197 97 można będzie dokonać w dni robocze w godzinach 8:00-20:00 na co najmniej 2 dni robocze przed planowaną wypłatą środków w placówce banku (w przypadku rachunków walutowych zgłoszenia przyjęte przez bank w dniu roboczym do godziny 17:00 będą realizowane w terminie 2 dni roboczych od daty przyjęcia, a zgłoszenia przyjęte przez bank po godzinie 17:00 będą realizowane w terminie 3 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia).

W związku z powyższym zmianie ulegają od 1 kwietnia 2010 r. zapisy w tym zakresie w regulaminach produktowych. Dodatkowo zmianie uległy godziny pracy infolinii, która obsługuje zgłoszenia w dni robocze w godzinach 8:00-20:00.

Z dniem 1 kwietnia 2010 roku bank wprowadza również zmiany w zakresie karty debetowej Visa Electron wydawanej do wszystkich kont osobistych:

Od dnia 1 kwietnia 2010 r. obowiązywać będzie nowa „Tabela prowizji za czynności bankowe oraz opłat za inne czynności w obszarze GETIN Banku” (zwana dalej Tabelą), uwzględniająca wyżej wymienione zmiany w zakresie karty debetowej oraz inne zmiany niektórych opłat i prowizji.

Posiadacze rachunków w Getin Banku zostali poinformowani o powyższych zmianach oraz o prawie złożenia pisemnego oświadczenia o odmowie przyjęcia nowych warunków i tym samym wypowiedzenia zawartych umów rachunków (w terminie do 14 dni od otrzymania informacji) lub wypowiedzenia tylko umowy o kartę debetową (w terminie 30 dni od otrzymania informacji).

Złożenie oświadczenia będzie równoznaczne z wypowiedzeniem Umowy rachunku ROR/TOP/lokat internetowych i/lub umowy o kartę debetową. Brak oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy/ów powoduje, że wprowadzone zmiany wiążą posiadaczy rachunków z dniem wprowadzenia zmian w życie.

W przypadku rachunków Getin24/Getin Bankier24 (dotychczas e-GETIN/ e-GETIN Bankier), wypowiedzenie umowy o kartę debetową powoduje jednoczesne wypowiedzenie umowy całego rachunku.

Źródło: GETIN Bank