Zmiany w serwisie internetowym NORD/LB Bank Polska

Strona główna zawiera obecnie dodatkową sekcję powitalną, na której udało się zmieścić syntetyczną informację o charakterze i modelu biznesowym NORD/LB Bank Polska, stylistycznie nawiązującą do kształtu planowanej w najbliższym czasie reklamowej kampanii wizerunkowej banku. Dotychczasowe aktualności znalazły się po stronie prawej,

z dołączanymi ikonkami zdjęć, co urozmaica wygląd całej strony głównej. Dzięki takiemu rozwiązaniu strona główna uzyskała nowocześniejszy i bardziej dynamiczny wygląd.

Zmianie uległ też formularz kontaktu z bankiem. Został on tak skonstruowany, żeby powiązać tematykę pytań klientów z linią biznesową. W tej chwili osoba zamierzająca wysłać do banku pytanie za pośrednictwem stron www ma do wyboru odpowiednie pola tematyczne, których wybór determinuje adresata maila. I tak pytania dotyczące bankowości transakcyjnej trafiają bezpośrednio do departamentu bankowości transakcyjnej, finansowania i kredytów – do departamentu klientów korporacyjnych, instrumentów zabezpieczających, transakcji walutowych czy lokat – do departamentu skarbu, itd. Takie rozwiązanie skraca drogę do klienta i umożliwia szybki kontakt doradcy bankowego z klientem zainteresowanym określonymi produktami i usługami dla firm.

Serwis informacyjny banku będzie w dalszym ciągu rozwijany – w najbliższym czasie planowane jest m.in. wprowadzenie historycznych kursów walut. Równolegle rozbudowywany jest serwis bankowości transakcyjnej NORD/LB NET, który uzyskuje nowe funkcjonalności poprawiające wygodę obsługi oraz dające dostęp do coraz większej liczby produktów banku.