Zmiany w serwisie transakcyjnym mBanku

Wprowadzone przez mBank zmiany to:

– Szybkie otwieranie i łatwa obsługa Indywidualnego Konta Emerytalnego – w serwisie transakcyjnym pojawiła się nowa opcja menu – „Konto emerytalne”.

– Najbliższe zlecenia stałe widoczne w operacjach zaplanowanych – w zakładce „Historia” – „Operacje zaplanowane” w rachunkach eKONTO, izzyKONTO oraz mBIZNES konto, poza zaplanowanymi na przyszłość operacjami „jednorazowymi”, widoczna jest także najbliższa data realizacji płatności dla każdego ze zdefiniowanych dla danego rachunku zleceń stałych.

– Dłuższe pole na hasło na stronie logowania – ponieważ hasło do internetowego serwisu transakcyjnego mBanku powinno mieć od 8 do 20 znaków, pole na hasło zostało wydłużone tak, aby widoczne było całe hasło, także o maksymalnej długości znaków.

– Komunikaty na stronie logowania – na stronie logowania są zamieszczane ważne informacje lub ciekawe propozycje i oferty skierowane do Klientów mBanku.

– Akceptowanie spacji w numerach rachunków – obecnie możliwe jest przy definiowaniu przelewów wpisanie numeru rachunku zarówno w postaci:

ccyyyyyyyyxxxxxxxxxxxxxxxx jak i cc yyyy yyyy xxxx xxxx xxxx xxxx

– Intuicyjna aktywacja kart debetowych i kredytowych – podczas aktywacji karty (debetowej lub kredytowej) w serwisie internetowym, system automatycznie rozpoznaje rodzaj aktywowanej karty (nowa, duplikat, odnowiona) oraz weryfikuje, czy był już wcześniej ustalony PIN dla karty. Jeśli karta odnowiona lub duplikat miała już ustalony PIN wystarczy, że zostanie aktywowana.

– Nowy status kanałów dostępu – został wprowadzony dodatkowy status „ZABLOKOWANY”, dzięki czemu interpretacja poszczególnych statusów jest znacznie łatwiejsza i bardziej jednoznaczna.

Demo serwisu transakcyjnego mBanku dostępne jest pod adresem:

http://demo.mbank.com.pl/

Więcej informacji o wdrażanych ostatnio w mBanku zmianach znajduje się pod adresem:

http://www.mbank.com.pl/przewodnik/zmiany-trans.html

„W dobie bankowości wirtualnej nie tylko oferta produktowa jest istotna w działalności bankowej. Nie mniej ważna staje się udostępniana Klientom funkcjonalność pozwalająca na samodzielne zarządzanie swoimi finansami – prosta, klarowna, a zarazem dająca szerokie możliwości. mBank stara się sprostać tym oczekiwaniom. W nadchodzącym roku zajdą dalsze liczne zmiany, wśród których warto wymienić Dom Inwestycyjny, a także Supermarket Ubezpieczeń.” – mówi Wojciech Pokora z Wydziału Rozwoju Kanałów Dostępu mBanku.