Zmiany w strukturze marketingu i komunikacji Raiffeisen Bank Polska i Polbank EFG

W Raiffeisen Bank Polska i Polbank EFG, przechodzących obecnie proces integracji po sfinalizowaniu w kwietniu tego roku przejęcia udziałów w Polbanku przez Grupę Raiffeisen, nastąpiły zmiany w pionie marketingu i public relations.

Na czele Departamentu Marketingu Detalicznego stanęła Izabela Kochańska-Lubowiecka, która jest odpowiedzialna za działania marketingowe w obszarze bankowości detalicznej. Do Polbank EFG dołączyła z Banku Citi Handlowy, gdzie spędziła pięć lat w roli Dyrektora Komunikacji Marketingowej dla bankowości detalicznej. Wcześniej zdobywała swoje doświadczenia m.in. w Polkomtelu jako Zastępca Dyrektora Departamentu Komunikacji Marketingowej.

W Raiffeisen Bank Polska powołano Departament Komunikacji Korporacyjnej, którego dyrektorem została Joanna Cegłowska, dotychczas kierująca Departamentem Marketingu i PR. Nowo utworzony departament zajmuje się komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną, zarządzaniem marką, sponsoringiem oraz działaniami marketingowymi dla segmentu corporate i Biura Maklerskiego.

Marcin Jedliński, obecny rzecznik prasowy Raiffeisen Bank Polska, od połowy października odpowiada jednocześnie za kontakty z dziennikarzami w Polbank EFG.

Powyższe zmiany związane są z planowaną na przełom roku fuzją prawną Raiffeisen Bank Polska z Polbank EFG. Mają na celu dostosowanie struktury departamentów odpowiadających za marketing i komunikację do profilu instytucji, która znajdzie się w polskim sektorze bankowym na 6. miejscu pod względem wartości aktywów i na 4. pozycji jeśli chodzi o wielkość portfela kredytowego.