Z nowym logo winieta miesięcznika „Dobre Wnętrze” zajmuje na okładce więcej miejsca, dzięki czemu marka pisma jest lepiej widoczna.
W „Dobrym Wnętrzu” pojawiły się trzy nowe cykle tematyczne. Pierwszy z nich „Bliżej świata” to prezentacje światowych projektantów. Ich konsekwencją są comiesięczne wernisaże i wystawy w warszawskiej galerii Recamiere, z którą pismo współpracuje w ramach przedsięwzięcia „Dobre Wnętrze w Recamiere – designe”. Drugi nowy cykl to „Porozmawiajmy o kolorach”, przygotowywany we współpracy z młodymi architektami wnętrz, którzy na przykładzie własnych projektów realizowanych w Studiu Fotograficznym Wydawnictwa MURATOR uczą jak budować przestrzeń kolorami i jak zestawiać barwy w różnych pomieszczeniach domu. Kolejny nowy cykl to „Oznakowane” czyli horoskop wnętrzarski, w którym dla osób spod kolejnych znaków zodiaku styliści magazynu przygotowują projekty wnętrz zgodne z kierunkami obowiązującymi we wnętrzarstwie.
Pismo wznowiło cykl „Dobry projekt” przygotowywany we współpracy z firmą Amica. Tym razem prezentuje w nim nie tylko oryginalne projekty kuchni, ale również przedstawia propozycje stylizacji ze szczegółowym kosztorysem. Dział „Nowe wzory” zyskał więcej stron. Odświeżona też została rubryka „Relacje, rekomendacje”. Teraz bardziej szczegółowo przedstawia nowe trendy wzornicze, materiały, formy i awangardowe rozwiązania.
Zmiany w „Dobrym Wnętrzu” wspierają działania promocyjne przygotowane przez Dział Marketingu Wnętrza Wydawnictwa MURATOR. W salonach prasowych będą umieszczone plakaty reklamowe. W Galerii Mokotów rozwieszone zostaną podświetlane kasetony reklamowe. Wokół największych warszawskich centrów handlowych pojawią się samochody z bilboardami.
# # # #
Miesięcznik „Dobre Wnętrze” adresowany jest do wszystkich, którym zależy na funkcjonalnym i estetycznym, a przy tym niebanalnym kształtowaniu wnętrza mieszkalnego. Czytelnicy zainteresowani obowiązującymi tendencjami w światowym wzornictwie i urządzaniu wnętrz znajdą w nim prawdziwe źródło inspiracji. Pismo ukazuje się od 1998 roku. Od tego czasu nieustannie ewoluuje – zmienia się szata graficzna, powstają nowe rubryki. Jest jedynym polskim pismem, w którym co miesiąc są prezentowane autorskie aranżacje wnętrz oraz projekty przedmiotów, wykonane specjalnie dla Czytelników „Dobrego Wnętrza” przez znanych stylistów. Specjalnością miesięcznika jest również publikacja interesujących, efektownych wnętrz mieszkań i domów.