Po 4 kwartałach Bank poprawił również wynik na działalności operacyjnej 4763 tys. zł (wobec 593 tys. zł na koniec 2003 r.) oraz wynik działalności bankowej 49 293 tys. (wobec 37 684 tys. zł na koniec 2003 r. wzrost o ponad 30%). Poprawienie tych i innych najważniejszych dla Banku wskaźników, było możliwe dzięki utrzymaniu w ostatnim kwartale pozytywnej tendencji z poprzednich okresów
Bank ustabilizował swoją sytuację finansową w 2004 roku, oraz rozszerzył zakres działania. W podstawowej dla Banku grupie dużych i średnich firm oraz zamożnych klientów indywidualnych zwiększono liczbę produktów oraz rozszerzono możliwości dopasowywania oferty do indywidualnych potrzeb klientów. W oparciu o nową platformę IT znacząco rozszerzono ofertę produktów, zwłaszcza w obszarze skarbu oraz cash management. Bank rozpoczął aktywną działalność na Dolnym Śląsku przez nowo otwarty Oddział na Dolnym Śląsku.
Wprowadzenie w połowie roku bankowości internetowej oraz zwrócenie się do nowej grupy klientów, z pakietem dla małych i średnich firm, zostało zauważone i docenione nie tylko przez klientów – ofertę Banku wyróżniono w konkursie Krajowej Izby Gospodarczej i Warszawskiego Instytutu Bankowości„BANK PRZYJAZNY DLA PRZEDSIĘBIORCÓW”.