Znakomite wyniki sprzedaży CCC SA w maju 2006

Udział sprzedaży detalicznej w sprzedaży ogółem wyniósł w maju 2006 roku 64,6%, a narastająco po pięciu miesiącach 58,1% (rok wcześniej odpowiednio 61,6% i 49,2%). Tak korzystny stosunek sprzedaży detalicznej do hurtowej jest wynikiem konsekwentnej rozbudowy sieci sklepów własnych, przy jednoczesnym zmniejszaniu liczby najsłabszych sklepów partnerskich.

Otwarcie pierwszego salonu Quazi

W sierpniu tego roku CCC SA otworzy pierwszy salon z zapowiedzianej, nowej sieci sklepów, pozycjonowanej asortymentowo powyżej obecnej oferty CCC. Sieć działać będzie pod marką Quazi. Do końca tego roku CCC SA zamierza otworzyć 15 salonów tej marki, m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu. Pierwszy otwarty salon będzie zlokalizowany w Centrum Handlowym Wileńska w Warszawie.

Kolekcja marki Quazi produkowana będzie we Włoszech, przez wybranych przez CCC SA producentów.

W 2007 roku CCC planuje także otworzyć sieć sklepów butikowych (robocza nazwa ‘Butiki’), z obuwiem włoskim o marce pozycjonowanej znacznie powyżej oferty dostępnej na rynku polskim.