28 czerwca br. podczas XVII Krajowego Święta Bankowości Spółdzielczej odbyło się rozstrzygnięcie drugiej edycji konkursu „Bank Nowoczesnych Rozwiązań” zorganizowanego przez redakcję magazynu „Głos Banków Spółdzielczych”. Uroczystości wręczenia statuetek oraz nadania tytułu „Bank Nowoczesnych Rozwiązań” trzem zwycięskim bankom dokonano w wyjątkowym miejscu – na ziemi powidzkiej.
Rozstrzygnięcie konkursu poprowadziła redaktor naczelna magazynu „Głos Banków Spółdzielczych” – Marta Gwizdak. Na scenie wystąpił również Jerzy Różyński – prezes Zarządu Krajowego Związku Banków Spółdzielczych oraz przewodniczący jury Konkursu. Przy dźwiękach fanfar ogłosił on laureatów trzeciego i drugiego miejsca. Trzecie miejsce w konkursie zajął Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim, natomiast drugie miejsce przyznano Bankowi Spółdzielczemu w Darłowie.
– Ta nagroda jest przede wszystkim dla naszych klientów, którzy codziennie motywują i inspirują nas do wdrażania coraz lepszych rozwiązań. Partnerska współpraca i dobre relacje pozwalają nam odpowiadać na potrzeby naszych klientów – powiedział Przemysław Szpurka, dyrektor handlowy Banku Spółdzielczego we Wschowie, który w imieniu władz banku przyjął nagrodę.
Zwycięzców wyłoniło trzyosobowe jury w składzie: dr hab. Sławomir Juszczyk – profesor SGGW, Sebastian Pawłowski – prezes Zarządu Movity Sp. z o.o. oraz Jerzy Różyński – prezes Zarządu Krajowego Związku Banków Spółdzielczych, a zarazem przewodniczący jury.
Prezes Różyński zapytany o to na jakiej podstawie jury dokonało wyboru zwycięskich banków, wyjaśnił: „Nadesłane przez Banki Spółdzielcze ankiety były oceniane pod względem trzech kryteriów. Pierwszym z nich były nowoczesne rozwiązania i technologie informatyczne stosowane przez bank w celu usprawnienia obsługi klienta w tym między innymi: nowoczesne rozwiązania dotyczące bankowości internetowej, płatności mobilnych i NCF, technologii biometrycznych. Drugim, nowoczesne rozwiązania w zakresie reklamy oraz promocji Banku, w tym między innymi nowoczesne formy promocji banku poprzez social media oraz elektroniczne gadżety reklamowe. Ostatnie kryterium, które braliśmy pod uwagę dotyczyło działalności prowadzonej przez bank na rzecz budowania relacji z klientami, w tym między innymi: organizowanie i współorganizowanie imprez lokalnych, udział w akcjach społecznościowych oraz świadome kreowanie wizerunku bankowości spółdzielczej w mediach.”
Konkurs miał na celu wyłonienie banków najprężniej rozwijających się, kładących duży nacisk na stosowanie nowoczesnych, innowacyjnych rozwiązań, inwestujących w technologie, usprawniających systemy obsługi klienta. „Bankom Nowoczesnych Rozwiązań” gratulujemy, natomiast za pozostałych uczestników trzymamy kciuki, zachęcając tym samym do udziału w kolejnych edycjach konkursu.
Źródło: Głos Banków Spółdzielczych