„ING Bank Śląski, jako bank internetowy, chce w pełni korzystać z możliwości jakie daje internet” – powiedział Roman Jędrkowiak, dyrektor Banku odpowiadający za marketing w ING Banku Śląskim . „Badania dowodzą, że odbiorcami przekazów wideo jest dziś już prawie trzy czwarte internautów. Także sukces internetowego konta ING Direct pokazuje, że nasi Klienci coraz częściej doceniają zalety sieci. Właśnie dlatego chcemy się z nimi komunikować używając najnowocześniejszych środków, takich jak serwis YouTube. Dzięki uruchomieniu kanału ING Banku, każdy będzie mógł w dowolnej chwili odtworzyć sobie nasze spoty reklamowe, także w wersjach które nie były nigdy pokazywane w telewizji” – dodał Roman Jędrkowiak.
Na stronie http://pl.youtube.com/ingbsk udostępniane będą zarówno filmy z zakończonych, jak i aktualnie trwających kampanii reklamowych ING Banku.
W ciągu ostatniego roku w ramach rozwoju internetowych kanałów komunikacji ING Bank Śląski wprowadził na witrynie www.ingbank.pl funkcję dostarczania informacji za pomocą kanałów RSS. Sama strona według rankingu magazynu „Marketing & More” została uznana za najlepszą polską witryną bankową. Uruchomione zostały specjalne strony www.mojakarta.ingbank.pl , na której można zaprojektować własną kartę debetową, oraz dedykowany serwis www.student.ing.pl , dostępny w „dwóch językach”, bankowym i studenckim. Internautom udostępniono także kontakt z infolinią Banku za pomocą komunikatora Skype.