Zobaczyć błysk zachwytu w oczach widzów – bezcenne

Na kilka dni przed rozpoczęciem swojej działalność „Teatr 6. piętro” informuje o pozyskaniu Strategicznego Sponsora, jakim została firma MasterCard.

„MasterCard to wiarygodna i mocno związana z emocjami marka, a teatr to przecież źródło emocji. Dlatego cieszę się, że udało się nam nawiązać współpracę. Dzięki niej możemy koncentrować się przede wszystkim na tym, by od początku 6. piętro było miejscem wyjątkowym, choć dostępnym dla wszystkich. Będziemy prowokować, wzruszać i bawić, prowadząc nieustanny dialog z naszymi widzami. W tym dialogu wspierać nas będzie MasterCard” – komentuje Michał Żebrowski,  pomysłodawca i dyrektor artystyczny Teatru 6. piętro.  
 
„Wiemy, że 6. piętro to najwyższy poziom teatru, miejsce styku wybitnego kunsztu aktorskiego, emocji i ludzkich pasji. MasterCard od lat z takimi wartościami wiąże filozofię swoich marek, dlatego zainteresowanie partnerską współpracą z tą instytucja było dla nas czymś naturalnym. Wierzymy, że ten mariaż sztuki z biznesem będzie niezwykłym i efektywnym dla obu stron przedsięwzięciem” – komentuje Paweł Rychliński, dyrektor generalny Oddziału MasterCard Europe w Polsce.

Działalność „Teatru 6. piętro” zainauguruje 6 marca 2010 r. Galowa Premiera sztuki Woodego Allena „Zagraj to jeszcze raz, Sam” w reżyserii Eugeniusza Korina, z udziałem Anny Cieślak, Daniela Olbrychskiego, Michała Żebrowskiego, Małgorzaty Sochy i Kuby Wojewódzkiego.

Zespół Teatru 6. piętro i MasterCard zapraszają na kolejne przedstawienia przewidziane
w repertuarze inaugurowanego właśnie sezonu. Bilety na kolejne spektakle dostępne są zarówno
w sprzedaży on line na stronie www.ebilet.pl jak i w kasie Teatru, akceptującej płatności wszystkimi kartami systemu Mastercard w tym kartami w technologii MasterCard i Maestro PayPass.

Źródło: MasterCard