Zozolowa rewolucja: rozszerzenie marki o napoje

Producent popularnych musujących cukierków Zozole – Mieszko SA – nawiązał strategiczną współpracę z firmą Hoop SA, znanym producentem napojów, poprzez udzielenie licencji na produkcję napojów musujących pod marką Zozole. Napój musujący pod nazwą Zozole z wizerunkiem dobrze znanych dzieciom bohaterów: Zozola, Zozolki i Zozololka pojawi się w sklepach prawdopodobnie już w maju. Wizerunek produktu zostanie przygotowany przez Mieszko S.A.

Projekt ten jest elementem działań umacniających pozycję rynkową Mieszko SA i kolejnym etapem zwiększenia dynamiki firmy, prowadzonym przez prezesa zarządu – Marka Moczulskiego.

Wprowadzenie nowego produktu na rynek wesprze kampania reklamowa w mediach, która zostanie zrealizowana jeszcze w II kwartale tego roku.

Po raz pierwszy na polskim rynku marka, popularna w jednej kategorii (słodycze) zaistnieje również w innej kategorii (napoje musujące), która stanowi doskonałe uzupełnienie tego brandu
– powiedział Marek Moczulski, Prezes Zarządu Mieszko S.A. To także pierwszy przypadek, kiedy dwie polskie firmy, decydują się na wspólną inwestycję polegającą na rozszerzaniu polskiej marki. W oparciu o wspólne doświadczenia będziemy skuteczniej konkurować z dużymi międzynarodowymi koncernami – dodaje.

Od dłuższego czasu obserwowaliśmy ten segment rynku – mówi Marek Jutkiewicz Vice prezes firmy Hoop S.A. To świetne połączenie propozycji: dzieciaki będą miały do wyboru cukierki i nasze napoje. Jestem przekonany, że bardzo się z tego ucieszą – podkreślił Marek Jutkiewicz.

Rafał Masiak, Dyrektor Marketingu firmy Hoop S.A. zwraca uwagę na duży potencjał rynkowy produktów dziecięcych: Współpracując z firmą Mieszko S.A., chcemy przełożyć wartość i popularność marki Zozole na nasze napoje, tworząc całkowicie nową kategorię produktów: napoje musujące.

Jesteśmy przekonani, że współpraca ta umocni markę Zozole, a także pozycję rynkową obu firm.- mówi Marek Kmiecik, Dyrektor Marketingu Mieszko S.A. Dzięki rozszerzeniu na kategorię napojów musujących, Zozoli mocniej zaistnieją w świadomości młodych konsumentów. Zozole od początku tworzyliśmy na solidnych fundamentach. Najpierw ogłosiliśmy: „Zozole musują”. Kiedy konkurencja zaczęła nas naśladować, zwracaliśmy uwagę, że „Zozole musują najdłużej”. Jednocześnie, od samego początku budowaliśmy wizerunek marki na mocnych wartościach świata Zozoli, głównie na zabawie, jaką produkt daje. Dzięki temu jest on bliski dzieciom. – dodaje.

Przekaz, że „Zozole mają swój świat” wyraża się w istnieniu całej rodziny Zozoli. Jest więc Zozol, Zozolka i Zozololek, którzy przedstawiani są w zabawnych scenkach sytuacyjnych, aby dzieci mogły razem z nimi przeżywać fascynujące przygody. Zozole wzbudzają sympatię dzieci i ich rodziców, bo Zozol to postać, z którą utożsamić się może każde dziecko – jest inteligentny, ale jak każdy maluch lubi psocić. Zozole to marka, która rozwija się wraz z jej odbiorcami. Zozole będą miały także nowe zainteresowania, a ich fani wraz z ulubionymi produktami dostaną nowe gadżety – wyjaśnia Marek Kmiecik.

W połowie marca firma Mieszko S.A. przygotowała kolejną odsłonę internetowej strony marki Zozole. Uruchomieniu nowego serwisu towarzyszyła intensywna kampania promująca stronę www.zozole.pl