Na konkurs zgłoszono 98 reklam prasowych, telewizyjnych, radiowych i outdoorowych, które promowały instytucje finansowe w 2005 roku. Bank BPS S.A. zgłosił na konkurs następujące reklamy Zrzeszenia BPS (z Anią): spot telewizyjny pt. „Bliskie nam wszystkim”, reklamę radiową pt. „Bliskie nam wszystkim i plakat pt. „Bliskie nam wszystkim. Wszystkie zgłoszone na konkurs reklamy są prezentowane na stronie internetowej Gazety Bankowej: www.gazetabankowa.pl.
Gazeta Bankowa ogłosiła także plebiscyt na najlepszą reklamę finansową. Głos można oddać do 20 kwietnia br. wysyłając go e-mailem na adres: plebiscyt@wtrendy.pl. Każdy głosujący może wybrać jedną reklamę z 98 zgłoszonych, wpisując w treść mail-a promowaną instytucję, tytuł reklamy i formę np. reklama telewizyjna. „Tę, która najbardziej do niego przemawia, zachęca do kupna lub skorzystania z usługi finansowej, a w przypadku reklam wizerunkowych – budzi pozytywne skojarzenia z reklamowaną instytucją. Wyboru nie trzeba uzasadniać, ale można to zrobić.” – czytamy w Gazecie Bankowej nr 12 (908) z 20 marca 2006. Gazeta Bankowa deklaruje, że wśród uczestników plebiscytu rozlosuje nagrody.