Żubr rusza do ofensywy marketingowej

Kampania promująca nowoczesny kredyt gotówkowy Pożyczkę Ekspresową proponuje klientom w nowy sposób spojrzeć na swoje możliwości finansowe i podkreśla główne atuty produktu – prosty i szybki proces udzielenia pożyczki w Banku Pekao SA, brak prowizji, niskie raty oraz wysoką kwotę pożyczki bez zabezpieczeń. Przewodnim motywem kampanii Prostego Kredytu Mieszkaniowego w Banku Pekao SA jest potrzeba znalezienia odpowiedzi na dręczące klientów pytania związane z kredytem mieszkaniowym. Bank podkreśla znaczenie prostoty tłumaczenia warunków udzielenia kredytu mieszkaniowego i oferuje pomoc ponad 1000 doświadczonych doradców.

Ponadto, już od połowy czerwca do klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw kierowana będzie komunikacja marketingowa dotyczącą nowych pakietów dla firm w Banku Pekao SA.

Produkty banku reklamowane będą intensywnie przez czerwiec i lipiec, z mniejszym natężeniem w okresie wakacji i wznowieniem aktywnej obecności w mediach na jesień. Żeby dotrzeć do swoich obecnych i potencjalnych klientów, bank postawi na wszystkie główne kanały komunikacji, m.in. stacje telewizyjne, prasę, radio, Internet, mailing oraz informowanie klientów bezpośrednio w oddziałach.

– W ten sposób pragniemy przybliżyć nasze produkty klientom i pokazać w sposób zrozumiały i prosty, że Bank potrafi odpowiedzieć na ich potrzeby. – mówi Jarosław Wilk, Dyrektor Zarządzający Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku Pekao SA.

Działania reklamowe banku wspiera agencja Euro RSCG Warsaw, z którą Pekao rozpoczął współpracę w marcu br.