Zumi.pl liderem w województwie mazowieckim

W lipcowej fali badania Zumi.pl zwycięża w województwie mazowieckim zarówno pod względem liczby użytkowników, odsłon jakie wykonali jak i czasu, który spędzili w serwisie. Zumi odwiedziło 448,9 tys. internautów z tego województwa, którzy dokonali prawie 5 mln odsłon i spędzili w serwisie 133,4 tys. godzin, co daje prawie 18 minut na użytkownika.

Następny w kolejności po Zumim serwis – pf.pl – odwiedziło w tym samym miesiącu 442 tys. mazowieckich internautów, którzy dokonali 3,1 mln odsłon, spędzając w serwisie średnio 7 minut. Dla trzeciego w kolejności serwisu – pkt.pl – wskaźniki te wyniosły odpowiednio: 409 tys. użytkowników, 2,1 mln odsłon i średni czas na poziomie 4,5 minuty.

Na początku br., według styczniowych danych Megapanel PBI/Gemius, Zumi.pl zajmował w województwie mazowieckim trzecie miejsce, za pf.pl i pkt.pl, z wynikiem 224 tys. użytkowników, 1,9 mln odsłon i 48,9 tys. spędzonych godzin.

W całym kraju Zumi.pl miał w lipcu prawie 2,9 mln użytkowników, co jest najlepszym wynikiem w historii serwisu, który od startu w kwietniu ub.r. systematycznie zwiększa swój zasięg. Użytkownicy Zumiego dokonali w lipcu 28,6 mln odsłon i spędzili w lokalizatorze 686 tys. godzin (średnio 14,5 minuty na użytkownika). Od początku br. wszystkie te parametry dla Zumiego niemal się podwoiły – w styczniu liczba użytkowników wynosiła niecałe 1,6 mln a dokonali oni wtedy 15,2 mln odsłon i spędzili w serwisie 367 tys. godzin.