Zwycięzcy konkursu Visa obejrzeli na żywo Mistrzostwa Świata w piłce nożnej

Główni zwycięzcy ostatniej promocji płatności bezgotówkowych kartami Visa pojechali z osobami towarzyszącymi do RPA, gdzie mieli możliwość oglądać na żywo mecze rozgrywane podczas Mistrzostw Świata FIFA w Piłce Nożnej – w tym mecze finałowe – a także zwiedzać ciekawe miejsca i wziąć udział w safari. 

Najniższą zarejestrowaną transakcją, która przyniosła zwycięzcy jedną z głównych nagród była płatność kartą Visa w wysokości 11 zł. Celem promocji było zachęcanie do używania kart Visa od razu do małych i dużych płatności, zamiast do wypłacania najpierw gotówki w bankomacie i dopiero później płacenia tą samą gotówką w sklepie.

 

„Dzięki płaceniu kartą Visa mogłem odbyć niezwykle atrakcyjną podróż i bezpośrednio doznać niezwykłej atmosfery na stadionach w RPA z niemilknącymi ani na chwilę wuwuzele. I z bliska oglądać dzikie zwierzęta w słynnym Parku Krugera” – powiedział Mieczysław Orliński, mieszkaniec Kutna, który w promocji zarejestrował 36 transakcji bezgotówkowych kartą Visa używając komunikatora Gadu-Gadu. „Dzięki reklamie w Internecie dowiedziałem się o promocji i zgodnie z radą zawartą w reklamie zacząłem rejestrować każdą płatność kartą Visa. Transakcją, która przyniosła mi wyjazd do RPA była płatność w wysokości 15,73 zł w TOP MARKET, moim osiedlowym sklepie spożywczym” – dodał Pan Mieczysław.

 

W gronie osób, które wygrały główne nagrody znaleźli się także: pani Elżbieta z Brzegu w woj. opolskim, która dokonała swojej zwycięskiej transakcji w markecie sieci Carrefour na kwotę nieco ponad 11 zł; pani Magdalena z Warszawy, która zapłaciła kartą Visa 26 zł za środki czystości w markecie OBI; pani Maria z Tychów w woj. śląskim, która zapłaciła kartą Visa 13 zł w supermarkecie sieci Real oraz pan Rafał z Gdańska, który za paliwo na stacji ORLEN zapłacił ponad 200 zł. Wśród tej piątki najwięcej transakcji – aż 101 – zarejestrowała Pani Maria z Tychów.

 

”Cieszymy się ze znakomitego oddźwięku promocji płatności bezgotówkowych kartami Visa oraz z tego, że mogliśmy dać szansę wyjazdu na Mundial aktywnym użytkownikom kart Visa, którzy uwierzyli, że mogą zdobyć wiele atrakcyjnych nagród” – stwierdził Tomasz T. Owoc, szef marketingu Visa Europe w Polsce. Oprócz wycieczek do RPA osoby, które płaciły kartą Visa i rejestrowały swoje transakcje mogły wygrać w loterii promocyjnej m.in. telewizory Sony Bravia, zestawy Sony PlayStation 3 z grą FIFA 10, pakiety wakacyjne, karty przedpłacone Visa z wkładem pieniężnym oraz piłki będące replikami oficjalnej piłki adidas Jabulani Mistrzostw Świata FIFA w Piłce Nożnej.

 

Spośród różnych możliwości zgłaszania transakcji bezgotówkowych najczęściej, bo aż w 86,6%, rejestracji dokonywano za pośrednictwem strony internetowej www.visa.pl; 7,7% transakcji biorących udział w promocji zarejestrowano za pomocą Gadu-Gadu, 4,1% używając aplikacji Visa Widget oraz 1,6% wysyłając SMS.

 

Wśród uczestników rejestrujących transakcje przez stronę internetową najwięcej transakcji zgłosili posiadacze kart Visa wydanych przez mBank, PKO Bank Polski, Citi Handlowy – a następnie Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, Lukas Bank, Bank Millennium oraz MultiBank.

 

Loterię wspierała intensywna kampania reklamowa w telewizji (promocyjne spoty reklamowe 30-to i 15-to sekundowe), w prasie ogólnopolskiej (tygodniki opinii, prasa kobieca i zakupowa, przewodnik telewizyjny), w Internecie oraz w punktach sprzedaży (reklama przy kasie, koszyki i inne nośniki w wybranych sieciach handlowych). Dla wsparcia promocji wykorzystano również różne materiały BTL dla banków, takie jak: ulotki, plakaty, ekrany bankomatowe, wrzutki do wyciągów, mailing elektroniczny oraz bannery internetowe. Przygotowanie i realizację promocji oraz działań reklamowych powierzono agencji Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Mediaedge:cia. 

Źródło: Visa