Życie lubi zaskakiwać, ale nie mobilnych w ING Banku Śląskim

ING Bank Śląski rozpoczął nową kampanie reklamową Konta Direct. Bank prezentuje w niej zalety korzystania z konta internetowego w połączeniu z bankowością mobilną.

Internet mobilny zrewolucjonizował nasze życie, zmienił nasze zachowania i nawyki. Ta rewolucja dotyka także obszaru bankowości. Pracując nad najnowszą kampanią kierowaliśmy się faktem, że dla klienta bardzo ważny jest nieograniczony dostęp do produktów i usług, a tym samym do swoich pieniędzy. Bankowość mobilna, oferowana przez ING Bank Śląski, jest odpowiedzią na jego potrzeby. Dzięki tej usłudze bank jest tam, gdzie w danej chwili klient – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

Nowe spoty telewizyjne banku w humorystyczny sposób pokazują zalety korzystania z bankowości mobilnej w zaskakujących sytuacjach. Bohaterowie, grani m.in. przez Łukasza Garlickiego i Adę Gruszkę, stają przed koniecznością wysłania naglącej płatności w nietypowych okolicznościach. Uczestnikiem dyskusji jest wewnętrzny głos głównych bohaterów, który podpowiada im skorzystanie z bankowości mobilnej. Dzięki dostępowi do Konta Direct przez aplikację ING BankMobile, mogą natychmiast wykonać przelew i uniknąć kłopotów. Wszystkie historie są podsumowane zdaniem: „Życie lubi zaskakiwać, ale nie mobilnych w ING Banku Śląskim”. Premierowe filmy można zobaczyć na kanale YouTube.

Tytuł kampanii: Życie lubi zaskakiwać, ale nie mobilnych w ING Banku Śląskim

Czas trwania:od 18 sierpnia 2013 r.

Narzędzia:

Kreacja: Brain

Zakup mediów: Lowe Media

Cele komunikacyjne: budowanie i utrwalanie wizerunku nowoczesnego i internetowego banku oraz prezentacja korzyści konta internetowego.