0,00 złotych za opłaty comiesięcznych zobowiązań w Kioskach Aspiro

Aspiro – firma doradztwa finansowego – wprowadza możliwość regulowania bieżących opłat w Kioskach Aspiro znajdujących się w galeriach i centrach handlowych na terenie całej Polski. Obecnie za dokonanie comiesięcznych płatności za mieszkanie, energię elektryczną czy telefon opłata wyniesie 0,00 złotych. Także za wpłaty do ZUS-u i US klienci nie będą ponosić żadnych dodatkowych opłat

Klienci Aspiro mogą bez kolejek i w pełni bezpiecznie uiścić większość swoich stałych zobowiązań. Transakcje są realizowane bezgotówkowo – z wykorzystaniem kart płatniczych Visa i MasterCard. Dostawcami innowacyjnych urządzeń oraz systemów do obsługi płatności są BluePay S.A. oraz jeden z wiodących europejskich agentów rozliczeniowych – SIX Payment Services.

„W naszej strategii przyjmujemy, że doradztwo finansowe nie kończy się na sprzedaży produktów finansowych. To również wiele działań, które mają za zadanie ułatwić życie naszym klien­tom oraz uprościć zarządzanie finansami. Zarówno tymi dużymi, jak kredyty hipoteczne, ale także tymi mniejszymi – jak choćby regulowanie opłat za mieszkanie czy telefon. Osoby, które chciałyby szybko, bezpiecznie oraz za darmo opłacić swoje rachunki zapraszamy do jednego z naszych 62 Kiosków, zlokalizowanych w wybranych centrach handlowych na terenie całego kraju” – mówi Dominik Skrzycki, członek zarządu Aspiro.

Proces realizacji płatności w Kioskach Aspiro przebiega w prosty i w pełni bezpieczny sposób. W pierwszym kroku faktury i rachunki przedstawione przez klienta są sczytywane i wprowadzane do systemu za pośrednictwem specjalnego czytnika kodów (barcode skaner). Następnie wprowadzone dane faktur są generowane w jednym raporcie w postaci zestawienia i przedstawione klientowi do sprawdzenia oraz zaakceptowania.

„Dzięki rozwiązaniom udostępnionym przez firmę BluePay klienci Aspiro mogą w sposób bezpieczny, szybki i wygodny regulować płatności za swoje zobowiązania. Oferujemy klientom Aspiro pełne portfolio usług w zakresie płatności za media – prąd, gaz, czynsz, telewizję, czy internet. Co ważne, umożliwiamy klientom realizacje płatności w trybie standardowym oraz ekspresowym, opartym o System Płatności BlueCash firmy Blue Media. W ten sposób wpłata klienta w ciągu kilku minut znajdzie się na rachunku bankowym wystawcy faktury VAT. Nawiązanie współpracy z Aspiro jest wynikiem świadomej strategii rozwoju sieci sprzedaży usług płatności masowych. Liczymy i wierzymy, że klienci Aspiro z chęcią skorzystają z naszych usług. Gwarantujemy bowiem klientom pełne bezpieczeństwo, pieczę ze strony Komisji Nadzoru Finansowego, szybkość i wygodę realizacji wpłaty oraz usługę wyjątkową na rynku – wpłaty ekspresowe” – podkreśla Adrian Lachowicz z BluePay.

W drugim kroku następuje obciążenie karty płatniczej. W efekcie klient otrzymuje od Do­radcy Aspiro potwierdzenie dokonania płatności kartą oraz wydruk zestawienia dokonanych transakcji. Realizacja płatności następuje w ciągu 48 godzin roboczych, bądź – na życzenie klienta – w trybie ekspresowym.

Płatności są realizowane poprzez obciążenie karty płatniczej (VISA, MasterCard) za pośrednictwem terminala płatniczego (POS) dostarczonego przez SIX Payment Services.

„Wspieranie instytucji finansowych w zakresie obsługi transakcji kartami płatniczymi i płatności międzybankowych, jest jednym z podstawowych obszarów działalności SIX Payment. Jesteśmy dumni, że możemy wziąć udział w tym innowacyjnym projekcie oraz z zaufania, jakim obdarzył nas lider rynku doradztwa finansowego, a zarazem członek jednej z największych grup finansowych w Polsce” – podsumowuje Sebastian Ramatowski z SIX Payment Services.

Aspiro