Aspiro – firma doradztwa finansowego – wprowadza możliwość regulowania bieżących opłat w Kioskach Aspiro znajdujących się w galeriach i centrach handlowych na terenie całej Polski. Obecnie za dokonanie comiesięcznych płatności za mieszkanie, energię elektryczną czy telefon opłata wyniesie 0,00 złotych. Także za wpłaty do ZUS-u i US klienci nie będą ponosić żadnych dodatkowych opłat
Klienci Aspiro mogą bez kolejek i w pełni bezpiecznie uiścić większość swoich stałych zobowiązań. Transakcje są realizowane bezgotówkowo – z wykorzystaniem kart płatniczych Visa i MasterCard. Dostawcami innowacyjnych urządzeń oraz systemów do obsługi płatności są BluePay S.A. oraz jeden z wiodących europejskich agentów rozliczeniowych – SIX Payment Services.
„W naszej strategii przyjmujemy, że doradztwo finansowe nie kończy się na sprzedaży produktów finansowych. To również wiele działań, które mają za zadanie ułatwić życie naszym klientom oraz uprościć zarządzanie finansami. Zarówno tymi dużymi, jak kredyty hipoteczne, ale także tymi mniejszymi – jak choćby regulowanie opłat za mieszkanie czy telefon. Osoby, które chciałyby szybko, bezpiecznie oraz za darmo opłacić swoje rachunki zapraszamy do jednego z naszych 62 Kiosków, zlokalizowanych w wybranych centrach handlowych na terenie całego kraju” – mówi Dominik Skrzycki, członek zarządu Aspiro.
Proces realizacji płatności w Kioskach Aspiro przebiega w prosty i w pełni bezpieczny sposób. W pierwszym kroku faktury i rachunki przedstawione przez klienta są sczytywane i wprowadzane do systemu za pośrednictwem specjalnego czytnika kodów (barcode skaner). Następnie wprowadzone dane faktur są generowane w jednym raporcie w postaci zestawienia i przedstawione klientowi do sprawdzenia oraz zaakceptowania.
„Dzięki rozwiązaniom udostępnionym przez firmę BluePay klienci Aspiro mogą w sposób bezpieczny, szybki i wygodny regulować płatności za swoje zobowiązania. Oferujemy klientom Aspiro pełne portfolio usług w zakresie płatności za media – prąd, gaz, czynsz, telewizję, czy internet. Co ważne, umożliwiamy klientom realizacje płatności w trybie standardowym oraz ekspresowym, opartym o System Płatności BlueCash firmy Blue Media. W ten sposób wpłata klienta w ciągu kilku minut znajdzie się na rachunku bankowym wystawcy faktury VAT. Nawiązanie współpracy z Aspiro jest wynikiem świadomej strategii rozwoju sieci sprzedaży usług płatności masowych. Liczymy i wierzymy, że klienci Aspiro z chęcią skorzystają z naszych usług. Gwarantujemy bowiem klientom pełne bezpieczeństwo, pieczę ze strony Komisji Nadzoru Finansowego, szybkość i wygodę realizacji wpłaty oraz usługę wyjątkową na rynku – wpłaty ekspresowe” – podkreśla Adrian Lachowicz z BluePay.
W drugim kroku następuje obciążenie karty płatniczej. W efekcie klient otrzymuje od Doradcy Aspiro potwierdzenie dokonania płatności kartą oraz wydruk zestawienia dokonanych transakcji. Realizacja płatności następuje w ciągu 48 godzin roboczych, bądź – na życzenie klienta – w trybie ekspresowym.
Płatności są realizowane poprzez obciążenie karty płatniczej (VISA, MasterCard) za pośrednictwem terminala płatniczego (POS) dostarczonego przez SIX Payment Services.
„Wspieranie instytucji finansowych w zakresie obsługi transakcji kartami płatniczymi i płatności międzybankowych, jest jednym z podstawowych obszarów działalności SIX Payment. Jesteśmy dumni, że możemy wziąć udział w tym innowacyjnym projekcie oraz z zaufania, jakim obdarzył nas lider rynku doradztwa finansowego, a zarazem członek jednej z największych grup finansowych w Polsce” – podsumowuje Sebastian Ramatowski z SIX Payment Services.
Aspiro