To na co zanosiło się na od dłuższego czasu, teraz stało się faktem. Z polskiej aplikacji mPay korzysta już ponad 1.5 mln użytkowników. Jak wskazuje prezes mPay S.A. Andrzej Basiak, celem spółki na ten oraz kolejny rok jest zwiększenie liczby użytkowników do 2.5 mln.
mPay rozwija się w dynamicznym tempie w kierunku superaplikacji fintechowej. Jej twórcy stale pracują nad poprawą jakości interfejsu oraz wprowadzają nowe funkcje, by korzystanie z aplikacji było jeszcze bardziej intuicyjne i wygodne. Nowym podpisem marki zostało hasło „Zawsze z Tobą”.
– liczba 1,5 mln użytkowników to ogromny sukces dla mPay. Fakt ten jest też potwierdzeniem, że strategiczny zwrot w kierunku superaplikacji fintechowej był słusznym wyborem, ponieważ Polacy potrzebują narzędzia, które ułatwia codzienne funkcjonowanie. Dziś pracujemy nad tym, aby aplikacja mPay towarzyszyła naszym rodakom w różnych codziennych sytuacjach, żeby konsumenci korzystali swobodnie z kilku funkcji w ciągu dnia. Ta strategia jest odpowiedzią na ogromne zaufanie, jakim obdarzyli i cały czas obdarzają nas nasi użytkownicy – mówi Andrzej Basiak, CEO mPay S.A.
Aplikacja mPay to dziś między innymi wygodne płatności w segmencie transportowo-turystycznym (bilety miejskie, kolejowe, przejazdy autostradami), płatności za parkowanie w polskich miastach, możliwość regulowania rachunków i doładowania telefonu, planer podróży czy platforma pożyczkowa oraz ubezpieczeniowa.
mPay przygotowuje kolejne funkcjonalne nowości. Krokiem milowym w rozwoju superaplikacji będzie – już niebawem – wprowadzenie karty debetowej mPay, dzięki której użytkownicy będą mogli swobodnie korzystać ze środków zgromadzonych w aplikacji poza jej środowiskiem, robiąc, chociażby zakupy stacjonarne, przez internet czy wypłacając pieniądze w bankomacie.
W najbliższych planach spółki jest także m.in. wdrożenie płatności za tankowanie bez wychodzenia z samochodu, obsługa biletowa Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście oraz nowe produkty pożyczkowe do 20 000 PLN.
mPay równocześnie rozwija ścieżkę B2B, w której buduje pozycję partnera finansowego firm, poprzez udostępnianie swoich mechanizmów płatniczych po API. Dziś dzięki temu możliwe są międzynarodowe przekazy pieniężne z Easysend czy US Money Express.
W lutym 2024 roku twarzą marki został Jakub Błaszczykowski. Niebawem startuje kampania wizerunkowa z byłym reprezentantem Polski pod nazwą „Płatności Fair-Play”.
Źródło: mPay