1 kwietnia rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Providenta

Od 1 kwietnia możemy zobaczyć pierwszy z serii nowych spotów reklamowych pożyczek Providenta. Celem kampanii jest podkreślenie najistotniejszych przekazów na temat produktu oraz jego kluczowej i docenianej przez klientów cechy – szybkiej dostawy gotówki.

Odnowiona komunikacja przeszła serię pozytywnych badań wśród klientów i grupy docelowej firmy. Forma rekomendacji ma swoje podstawy w opiniach klientów. Cyklicznie prowadzone badania konsumenckie wśród klientów Providenta systematycznie udowadniają wysoki poziom zadowolenia z obsługi firmy i serwisu przedstawiciela. 94 % klientów stawia najwyższe noty za serwis*. Stałe udoskonalanie procesów obsługi klienta jest jednym ze strategicznych celów firmy.

– Dzięki nowoczesnej infolinii, efektywnym systemom i procesom weryfikacji wniosków oraz przekazywania informacji, jak również ogólnopolskiej sieci przedstawicieli potrzebę pożyczkową klienta realizujemy w większości przypadków w ciągu 48 godzin –  mówi Katarzyna Jóźwik, dyrektor ds. marketingu w Provident Polska S.A.

W kolejnej zaplanowanej odsłonie komunikacji Provident zdecydował się przedstawić obok szybkości także inne cechy oferty i relacji z klientami.

Kampania będzie realizowana w największych mediach: TVP 1, TVP 2, Polsat, Polsat 2 i TVN, z jednoczesnym wsparciem w stacjach informacyjnych: TVP Info, Polsat News i Superstacji.

Za planowanie mediów odpowiada zespół Domu Mediowego Starlink w składzie: Marta Kruk, Piotr Kaczmarski, Ewelina Domań i Marcin Grośkiewicz.

Kampanię przygotowała agencja LOWE GGK. W skład zespołu kreatywnego weszli Kamil Antosiewicz oraz Maciej Trybek. Dyrektorem działu kreatywnego był Marcin Nowak. Ze strony działu client service agencji za obsługę kampanii odpowiada Janusz Buzalski. Spoty wyprodukował Dom Produkcyjny Prime Time.

Obecnie świadomość marki kształtuje się na poziomie 70%, co stawia Providenta na drugim miejscu wśród najbardziej rozpoznawalnych marek w kategorii pożyczek gotówkowych.

Provident obsługuje 782 tysiące klientów i dysponuje bazą ponad 8500 przedstawicieli w 232 oddziałach i filiach w całej Polsce.

* Dane na podstawie badań własnych firmy, przeprowadzonych metodą CATI na reprezentatywnej grupie 16.000 klientów firmy w marcu 2011 r.

 

 

Źródło: Provident Polska