1,78 mld. punktów Payback do wygaśnięcia

 Po raz trzeci, Program Bonusowy PAYBACK prowadzi kampanię informacyjną nt. wygaszania punktów starszych niż trzy lata. Zgodnie z regulaminem, stracą one ważność28 lutego 2015. Od listopada 2014 prowadzona jest komunikacja do uczestników z wykorzystaniem kanałów wewnętrznych. Całość wesprą działania media relations i kampania informacyjna w Internecie.Na stronie www.payback.pl  uczestnicy mogą sprawdziliczbę punktów przeznaczonych do wygaszenia.


Zgodnie z regulaminem Programu punkty zgromadzone przez uczestników do końca 2011 roku i dotychczas niewykorzystane stracą ważność 28 lutego 2015. Na koniec stycznia 2015 roku na kontach uczestników znajdowało się 1,78 mld. takich punktów.

Dlatego od listopada 2014, PAYBACK informuje uczestników nt. wygaszania. Informacje przekazywane były poprzez: wiadomości SMS, dedykowany mailing, a także listownie. Zapowiedzi o wygaszaniu znajdują się też w aplikacji mobilnej oraz na fanpageu PAYBACK Polska na Facebooku. Pod adresem www.payback.pl można sprawdzić, ile punktów przeznaczonych do wygaszenia znajduje się na koncie.

16 lutego ruszyła intensywna kampania informacyjna, która będzie prowadzona w Internecie. W ramach kampanii prowadzone będą działania na Facebook, w Google search oraz GDN. Wykorzystywane będą takie kreacje jak: social ads, linki sponsorowane oraz formaty display, które przekierują użytkownika na dedykowany landing page.

Kolejny raz, Program PAYBACK przeprowadza w Polsce akcję wygaszania punktów. Zgodnie z regulaminem powtarzamy ją co 12 miesięcy. Zależy nam, aby uczestnicy pamiętali i skorzystali na wymianie punktów.” – mówi Piotr Lipiński, Senior Marketing & PR Manager Loyalty Partner Polska, operatora Programu PAYBACK, i dodaje – „Uczestnicy mogą np. odebrać nagrody u naszych partnerów, zapłacić nimi m.in., za benzynę na BP, zakupy w Empiku, w Relay oraz 1 Minute i Inmedio, a także za kawę w So!Coffee. A dodatkowo mogą również dokonać płatności za zakupy online w empik.com, czy smyk.com oraz zapłacić za rachunek w Orange, czy skorzystać z bogatej oferty Mojego Miasta PAYBACK. Obserwujemy, iż z roku na rok, punkty są coraz chętniej wykorzystywane. Dwa lata temu wygasiliśmy 3 mld., w zeszłym 2,5 mld., a w tym 1,78 mld punktów PAYBACK. To wyraźny spadek.” – podkreśla Lipiński.

PAYBACK liczy, że i w tym roku uczestnicy Programu skorzystają z promocji, które zostały dla nich przygotowane.

Internetowa kapania informacyjna prowadzona będzie przez Performance Media oraz All4Affiliate. Za kreacje odpowiada studio graficzne Waju, za kontakt z mediami odpowiada Inspirat Communication.

PAYBACK Polska