2015 pomyślnym rokiem dla paysafecard

paysafecard, jeden z wiodących światowych dostawców internetowych metod płatniczych typu prepaid, będący częścią Paysafe Group plc, informuje, że liczba klientów przedsiębiorstwa wzrosła do ponad 2,5 mln miesięcznie. Według najświeższych danych Paysafe Group w 2015 r. firma paysafecard sprzedała kupony gotówkowe o wartości 2,7 mld $, które następnie zostały przetworzone na gotówkę cyfrową i wykorzystane online. Powodem wzrostu jest zdobycie dodatkowych rynków zarówno na terenie Europy, jak i poza nią.

Dostawca gotówkowych kuponów z siedzibą w Austrii umożliwia konsumentom konwersję gotówki na walutę cyfrową i tym samym dokonywanie szybkich, prostych i bezpiecznych płatności online. Użytkownicy kupują paysafecard, a następnie wprowadzają 16-znakowy PIN paysafecard przy zakupie produktów i usług na internetowych platformach z branży gier, społeczności, muzyki, filmu i rozrywki.

Dyrektor generalny paysafecard, Udo Müller, o wynikach przedsiębiorstwa: „Entuzjazm, z jakim użytkownicy przyjęli PIN-y paysafecard obrazuje, że są one podstawową i nieodłączną częścią obecnego świata płatności cyfrowych. Na przestrzeni ostatnich kilku lat znacznie zwiększyliśmy zakres zastosowania naszych rozwiązań płatniczych, dostarczając milionom użytkowników na całym świecie znaczącą i bezpieczną metodę realizacji płatności w Internecie”.

2015 był kolejnym rokiem obrachunkowym, w którym cała Grupa Paysafe odnotowała dobre wyniki. Dochody wzrosły o 68% do 613,4 mln $ w porównaniu do 365,0 mln $ w 2014 r. Przy stałej podstawie walutowej pro forma dochody w roku obrachunkowym 2015 wzrosły o 13% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Skorygowany zysk EBITDA wyniósł w roku 2015 152,6 mln $, w porównaniu do 86,1 mln w 2014. Udziały paysafe zostały w grudniu 2015 r. dopuszczone do obrotu na Głównym Rynku Londyńskiej Giełdy Papierów Wartościowych (LSE).

Źródło: paysafecard