900 000 klientów mBanku

Badania pokazują, że przeszło 80% klientów poleca mBank, co jest dowodem dużego zaufania i zadowolenia z jakości usług. Świadczy to o lojalności klientów i ich przywiązaniu do marki. Jednocześnie ok. 65% obecnych klientów mówi, że dowiedziało się o mBanku od rodziny i znajomych.

Strony www mBanku odnotowują średnio 320 tys. odsłon dziennie. Miesięcznie serwis mBanku odwiedza 745 tys. osób. klienci korzystają z serwisu transakcyjnego i odwiedzają strony przez całą dobę.

Jak podaje Związek Banków Polskich, obecnie w Polsce ponad 3,87 mln klientów korzysta z dostępu do rachunku przez Internet. mBank pozostaje liderem rynku z 22% udziałem.

„W ciągu ostatnich siedmiu miesięcy liczba rachunków wzrosła w mBanku o 23%.” – mówi Paweł Kucharski, Wicedyrektor departamentu Bankowości Detalicznej. „Niewątpliwie do tak dobrego wyniku przyczyniło się wprowadzenie do oferty nowego wysokooprocentowanego rachunku lokacyjnego eMAX plus. Ponadto niezmiennie obserwujemy dużą dynamikę przyrostu podstawowego rachunku oszczędnościowego – eKONTO, który po uruchomieniu nowej usługi eMAKLER, posiada niespotykaną na naszym rynku funkcjonalność. Posiadacz rachunku eKONTO, poza operacjami bankowymi, może inwestować w fundusze i akcje, wykupić ubezpieczenie, zadbać o swoją emeryturę zakładając IKE i przystępując do OFE. A wszystko to 24 h/dobę.” – dodaje.