Znana prezenterka telewizji publicznej porzuciła karierę w mediach dla pracy w bankowości. Od początku sierpnia pełni rolę szefa Zespołu Komunikacji Marketingowej w Obszarze Bankowości Transakcyjnej Banku BPH. W przeszłości Adriana Niecko była już związana z finansami, będąc Zastępcą Dyrektora Gabinetu Prezesa PZU Życie S.A. W styczniu tego roku powróciła do TVP, jednak jak się okazuje nie na długo.
Ten „transfer” pokazuje, że BPH robi wszystko, żeby być dobrze przygotowanym do czekającej go fuzji. Dobrze – to znaczy żeby polepszyć swoją niezbyt w sumie dobrą pozycję przetargową. Trzeba bowiem pamiętać, że w końcu to być, albo nie być dla dużej części pracowników Centrali Banku, nie wspominając o oddziałach. Co prawda dżentelmeńska umowa pomiędzy bankami mówi, żeby nie rozpoczynać żadnych nowych kosztownych projektów, a te które są zaczęte powoli wygaszać, ale z tego co słyszymy, to walka o to, kto ma zostać, a kto krótko mówiąc „poleci”, jest wyjątkowo zażarta. No i do tego ponoć niezbyt czysta, he, he.
Zatrudnienie Niecko jako szefa marketingu w obszarze bankowości korporacyjnej ma zapewne przyspieszyć realizację ambitnych celów, jakie zapowiadał od jakiegoś czasu Bank BPH. Zadanie z całą pewnością trudne, bo gdyby się tak popatrzeć z punktu widzenia inwestorów, to większość atutów jest jednak po stronie Banku Pekao SA. A to oznacza tylko jedno…