Znana prezenterka telewizji publicznej porzuciła karierę w mediach dla pracy w bankowości. Od początku sierpnia pełni rolę szefa Zespołu Komunikacji Marketingowej w Obszarze Bankowości Transakcyjnej Banku BPH. W przeszłości Adriana Niecko była już związana z finansami, będąc Zastępcą Dyrektora Gabinetu Prezesa PZU Życie S.A. W styczniu tego roku powróciła do TVP, jednak jak się okazuje nie na długo.
Ten „transfer” pokazuje, że BPH robi wszystko, żeby być dobrze przygotowanym do czekającej go fuzji. Dobrze – to znaczy żeby polepszyć swoją niezbyt w sumie dobrą pozycję przetargową. Trzeba bowiem pamiętać, że w końcu to być, albo nie być dla dużej części pracowników Centrali Banku, nie wspominając o oddziałach. Co prawda dżentelmeńska umowa pomiędzy bankami mówi, żeby nie rozpoczynać żadnych nowych kosztownych projektów, a te które są zaczęte powoli wygaszać, ale z tego co słyszymy, to walka o to, kto ma zostać, a kto krótko mówiąc „poleci”, jest wyjątkowo zażarta. No i do tego ponoć niezbyt czysta, he, he.
Zatrudnienie Niecko jako szefa marketingu w obszarze bankowości korporacyjnej ma zapewne przyspieszyć realizację ambitnych celów, jakie zapowiadał od jakiegoś czasu Bank BPH. Zadanie z całą pewnością trudne, bo gdyby się tak popatrzeć z punktu widzenia inwestorów, to większość atutów jest jednak po stronie Banku Pekao SA. A to oznacza tylko jedno…
Sprawdź także:
15.11.2024 (13:26)
– informacja prasowa
Credit Agricole wprowadza do oferty kredyt gotówkowy z mechanizmem obniżania oprocentowania
Bank Credit Agricole wprowadza do oferty „Kredyt gotówkowy na zielone cele”. Nowy produkt przeznaczony jest dla …
15.11.2024 (12:54)
– informacja prasowa
ING inwestorem w sekurytyzacji przeprowadzonej przez Europejski Fundusz Leasingowy
To jedna z największych tego typu transakcji na polskim rynku w ostatnich latach a łączna kwota pozyskanego …
15.11.2024 (12:52)
– informacja prasowa
Skarbonki Banku Pekao – nowość w rękach młodzieży
Bank Pekao uzupełnił możliwość otwierania Skarbonek dla ostatniej grupy wiekowej swoich klientów. Od teraz także …
15.11.2024 (10:20)
– informacja prasowa
Klientocentryczność według Volkswagen Financial Services
Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 19,8 proc., ponad ćwierć miliona klientów w całej Polsce, a do tego 214 …
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej VeloBanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …