W ramach partnerstwa firmy działające w środowisku Adobe Commerce zyskają wygodne rozwiązania w zakresie płatności online i offline. Współpraca z Adyen umożliwi klientom Adobe Commerce uproszczenie obsługi płatności na różnych rynkach i w wielu kanałach sprzedaży.
– Adobe Commerce rozszerza ekosystem, by wspierać globalne przedsiębiorstwa działające w modelu wielokanałowym – skomentował Jason Knell, starszy dyrektor ds. partnerstw w zakresie treści i handlu w Adobe. – Dzięki współpracy z Adyen jesteśmy w stanie zapewnić elastyczne i skalowalne rozwiązania płatnicze wszędzie tam, gdzie nasi klienci prowadzą działalność – dodał.
Nowe partnerstwo umożliwia przedsiębiorstwom łączenie płatności online i offline w ramach rozwiązania unifed commerce oferowanego przez Adyen, pozwalającego na kompleksowy widok klienta, podwyższenie wskaźników przetwarzania płatności, zwiększenie ochrony przed potencjalnymi oszustwami, a także oferującego możliwość nagradzania lojalnych kupujących. Dodatkowo przedsiębiorstwa korzystające z platformy Adobe Commerce mogą wykorzystać wiodące rozwiązania Adyen w zakresie procesu płatności, ochrony przed oszustwami, optymalizacji konwersji oraz dostępu do danych, aby zapewnić swoim klientom niezapomniane doświadczenia zakupowe.
– Działający na międzynarodową skalę handlowcy muszą nie tylko gromadzić, ale również analizować dane, by spełnić oczekiwania klientów dotyczące doświadczenia zakupowego zarówno podczas zakupów online, jak i w sklepach stacjonarnych. Nasze partnerstwo łączy ekspertyzę Adobe w dostarczaniu doświadczeń cyfrowych, handlu i analityce, z naszym globalnym zakresem ekspertyzy w płatnościach – dodał Kyle Jenke, wiceprezes, globalny szef partnerstw w Adyen.
Źródło: Adyen