Adyen wyda karty dla Pyszne.pl 

Dzięki partnerstwu z Adyen pracownicy Pyszne.pl zyskają karty przedpłacone (Takeaway Pay Card), z których środki będą mogli przeznaczyć na wydatki związane z posiłkami.

Pyszne.pl od dziś oferuje swoim pracownikom karty Takeaway Pay. Dzięki nim zyskają oni możliwość zamawiania i opłacania posiłków m.in. podczas dojazdów do pracy, podróży służbowych lub regularnych spotkań na świeżym powietrzu, bez konieczności raportowania wydatków. Pierwszy etap wdrożenia zakłada wprowadzenie kart przedpłaconych dla pracowników w Europie do końca tego roku. Produkt będzie początkowo dostępny dla nowych i obecnych klientów korporacyjnych w Polsce, Holandii i Niemczech, a wkrótce także w kolejnych krajach. Skorzystać z niego będzie można w wybranych lokalach gastronomicznych, które akceptują karty Maestro i Mastercard.

Adyen Issuing to rozwiązanie umożliwiające wydawanie kart pod własną marką i wpierające obsługę wydatków, dzięki któremu całym procesem firmowych płatności można łatwo zarządzać w ramach jednej platformy. Pozwala to na większą elastyczność w użyciu wydawanych kart oraz w zarządzaniu wydatkami w czasie rzeczywistym. Adyen dostarcza wirtualne i fizyczne karty do swoich partnerów, dzięki czemu firmy zyskują większą kontrolę i możliwość analizy przepływów pieniężnych zarówno do dostawców, jak i tych, wychodzących od pracowników.

Wraz z Partnerstwem z Pyszne.pl, Adyen ogłosił wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2021 roku. W pierwszym i drugim kwartale firma przetworzyła wolumen transakcji na poziomie 216 mld euro, co oznacza wzrost o 67 % rok do roku. Zysk przed opodatkowaniem (EBITDA) wyniósł 272.7 mln euro (wzrost o 65%). Firma odnotowała wzrost w pierwszej połowie roku głównie dzięki obecnym klientom i długoterminowym utrwalającym się trendom takim jak Unified Commerce, cyfryzacja i bezgotówkowe metody płatności. W Polsce, Adyen nadal rozwija swoją działalność z zespołem 7 pracowników w Warszawie i wspiera nowo pozyskanych lokalnych i międzynarodowych klientów, takich jak LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, Nivea czy AirBnB.

Źródło: Adyen