Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię świąteczną Simplus Team – "Mnisi"

Celem kampanii jest przedstawienie najlepszej na rynku ceny za SMSa oraz prezentacja oferty świątecznej – Zestawu Simplus Team z telefonem w specjalnej, promocyjnej cenie.

Pomysł kampanii polega na przedstawieniu mnichów z zakonu objętego regułą milczenia. Mnisi zasiadają w sali zgromadzeń i zaczynają się ze sobą porozumiewać za pomocą SMS-ów. W efekcie wywiązuje się żywiołowa dyskusja. Z tym, że bez słów. Jeden z mnichów nie wytrzymuje i wykrzykuje z siebie słowa. Sceny filmu nakręcone zostały w murach zamku w Malborku. Naturalna scenografia stworzyła niesamowitą atmosferę zakonu. Średniowieczne krużganki, sala z autentycznym, gotyckim sklepieniem oraz świeczniki pamiętające sceny z filmu „Krzyżacy” robią duże wrażenie. Całości dopełnia przestrzenny dźwięk – efekt wielogodzinnej pracy w studiu.

Oprócz 30 sekundowego spotu telewizyjnego, (emitowanego od 20.11- do 23.12) kampania będzie wspierana w radiu, prasie, (od 24.11) na outdoorze (od 01.12) i w Internecie (od 20.11- 23.12) oraz dodatkowo materiałami BTL w punktach sprzedaży.

Wszędzie gdzie zobaczycie wpatrzonych w telefony mnichów to pamiętajcie: Prosta reguła: SMS-y za 10 groszy jedynie w Simplus Team. Gdyby jednak milczenie nie było Waszym powołaniem – 39 groszy z VAT za minutę połączenia, a Zestaw z telefonem za 179 zł z VAT.

Film można oglądać w telewizji oraz na stronie www.simplusteam.pl.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada McCann Ericsson.