Agnieszka Wilczyńska nową szefową marketingu Banku Pekao

Od 1 grudnia 2017 r. na czele Departamentu Zarządzania Marką Banku Pekao stanęła Agnieszka Wilczyńska. Wśród priorytetów jakie obrała sobie Wilczyńska będzie koncentracja na budowaniu silnej marki Pekao, marketingowym wsparciu biznesu i realizacji nowej strategii banku.

Nowa dyrektor będzie trzymała pieczę nad strategią marki, całością komunikacji marketingowej oraz digital marketingiem.

W strukturze banku Agnieszka Wilczyńska będzie raportować do Beaty Nanasik – dyrektor zarządzającej Centrum Komunikacji, Marketingu i Badań.

Agnieszka Wilczyńska, Bank Pekao

Agnieszka Wilczyńska to doświadczony menadżer z ponad 16-letnim doświadczeniem w obszarze marketingu, komunikacji i mediów społecznościowych zdobytym w sektorze finansowym (BGŻ BNP Paribas, BNP Paribas, Fortis) oraz operatorów telefonii komórkowej (T-Mobile).

Przez ostatnie siedem lat pracowała na menadżerskich stanowiskach w BGŻ BNP Paribas systematycznie powiększając zakres kompetencji. Od kwietnia 2017 r. była szefową departamentu strategii marki odpowiadając min. za kompleksowe prowadzenie działań marketingowych – od planowania i strategii po realizację, promocję marki w mediach społecznościowych, strategię sponsoringu oraz badania marketingowe.

Źródło: Bank Pekao