Nowa dyrektor będzie trzymała pieczę nad strategią marki, całością komunikacji marketingowej oraz digital marketingiem.
W strukturze banku Agnieszka Wilczyńska będzie raportować do Beaty Nanasik – dyrektor zarządzającej Centrum Komunikacji, Marketingu i Badań.
Agnieszka Wilczyńska to doświadczony menadżer z ponad 16-letnim doświadczeniem w obszarze marketingu, komunikacji i mediów społecznościowych zdobytym w sektorze finansowym (BGŻ BNP Paribas, BNP Paribas, Fortis) oraz operatorów telefonii komórkowej (T-Mobile).
Przez ostatnie siedem lat pracowała na menadżerskich stanowiskach w BGŻ BNP Paribas systematycznie powiększając zakres kompetencji. Od kwietnia 2017 r. była szefową departamentu strategii marki odpowiadając min. za kompleksowe prowadzenie działań marketingowych – od planowania i strategii po realizację, promocję marki w mediach społecznościowych, strategię sponsoringu oraz badania marketingowe.
Źródło: Bank Pekao