Agnieszka Żelazko, po blisko trzech latach pracy, odchodzi z Banku Ochrony Środowiska. Pełniła tam funkcję PR Managera.
Wsparcie wizerunkowe Dyrektorów Centrów Korporacyjnych BOŚ na łamach regionalnych wydań Gazety Wyborczej, działania PR na rzecz Fundacji BOŚ, projekty wspierające ekologiczny charakter BOŚ Banku – to tylko niektóre z obszarów, którymi zajmowała się Agnieszka Żelazko. Odpowiadała również za komunikację wewnętrzną, stworzyła m.in. elektroniczne biuletyny dla pracowników: kwartalnik BOŚ News i tygodnik WiadoBOŚci.
Żelazko pokieruje własną agencją Bramasole Public Relations & Publishing House. Od blisko dwóch lat firma realizuje projekty wydawnicze (wydaje prozę, poezję, organizuje wraz z Polską Akademią Nauk letnie pikniki poetyckie). Od kwietnia 2012 r. agencja zacznie rozwijać sekcję Public Relations.
Źródło: Bramasole Public Relations & Publishing House