Agnieszka Żelazko, po blisko trzech latach pracy, odchodzi z Banku Ochrony Środowiska. Pełniła tam funkcję PR Managera.
Wsparcie wizerunkowe Dyrektorów Centrów Korporacyjnych BOŚ na łamach regionalnych wydań Gazety Wyborczej, działania PR na rzecz Fundacji BOŚ, projekty wspierające ekologiczny charakter BOŚ Banku – to tylko niektóre z obszarów, którymi zajmowała się Agnieszka Żelazko. Odpowiadała również za komunikację wewnętrzną, stworzyła m.in. elektroniczne biuletyny dla pracowników: kwartalnik BOŚ News i tygodnik WiadoBOŚci.
Żelazko pokieruje własną agencją Bramasole Public Relations & Publishing House. Od blisko dwóch lat firma realizuje projekty wydawnicze (wydaje prozę, poezję, organizuje wraz z Polską Akademią Nauk letnie pikniki poetyckie). Od kwietnia 2012 r. agencja zacznie rozwijać sekcję Public Relations.
Agnieszka Żelazko, zanim dołączyła do zespołu BOŚ Banku, pracowała w Deutsche Bank PBC, gdzie odpowiadała za kompleksowe działania PR na rzecz db kredyt – linii biznesowej Consumer Finance. Była również redaktorem w agencjach wydawniczych: Mediapolis i Agape. Swoją karierę zawodową zaczynała w EURO RSCG 4D. Prywatnie jest pasjonatką literatury, autorką trzech książek. Ostatnia z nich została nominowana w 2011 roku do Literackiej Nagrody Europy Środkowej ANGELUS. Jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz London School of Public Relations. W ubiegłym roku ukończyła podyplomowe Studium Literacko Artystyczne na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Źródło: Bramasole Public Relations & Publishing House