Alcatel i NextiraOne unowocześniają system komunikacji dla władz lokalnych

W skład systemu wykorzystywanego przez Kilkenny wchodzi serwer komunikacyjny Alcatel OmniPCX Enterprise, łączący 300 użytkowników, w 21 lokalizacjach, z których 9 wyposażono w telefony IP pozwalające wykorzystać w pełni zalety VoIP. Wszyscy użytkownicy mają dostęp do takiego samego zestawu usług – np. poczty głosowej – niezależnie od biura, w którym się znajdą, a całe rozwiązanie jest centralnie zarządzane z poziomu platformy Alcatel OmniVista 4760.

Poprzednio, rady hrabstwa i poszczególnych dzielnic, które wspólnie pracowały nad wieloma zagadnieniami, korzystały z oddzielnych, tradycyjnych systemów telefonicznych – niedogodnych w eksploatacji i trudnych w utrzymaniu. Ponieważ władze lokalne posiadały wdrożoną wcześniej nowoczesną sieć transmisji danych, zapadła decyzja o implementacji nowego systemu, który połączyłby przez VoIP wszystkie placówki, włączając w to urzędy hrabstwa i urzędy miejskie, centralną bibliotekę i straż pożarową.

NextiraOne doradziło Kinkenny wybór optymalnego rozwiązania, przeprowadziło wdrożenie i kontynuuje usługi wsparcia dla dwóch biur.