Alior Bank laureatem rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka 2011”

Alior Bank trzeci rok z rzędu znalazł się w gronie najlepszych banków w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”. W 2009 i 2010 roku Alior Bank zwyciężył w kategorii „Najlepszy bank tradycyjny”, a w tegorocznej edycji uplasował się na II miejscu, ugruntowując tym samym czołową pozycję wśród liderów jakości obsługi klienta.

W tegorocznej edycji rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” w kategorii „Najlepszy bank tradycyjny” kompetencje Alior Banku zostały wysoko ocenione w obszarach takich jak: komfort placówek, wygląd i kompetencje pracowników, dyskrecja obsługi czy fachowa prezentacja oferty.

– Trzeci rok z rzędu stajemy na podium rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”. W ostatnich latach Alior Bank był prekursorem wielu istotnych zmian na rynku bankowym, wyznaczał nowe trendy, za którymi podążały inne Banki. Również w zakresie standardów jakości obsługi Klienta Alior Bank stał się punktem odniesienia i wzorcem, o czym świadczą m.in. wyniki tegorocznego rankingu. Druga pozycja Alior Banku potwierdza, że obsługując już ponad 850 tys. klientów wciąż utrzymujemy najwyższe standardy jakości. – powiedział Wojciech Sobieraj, prezes Zarządu Alior Banku.

Równie wysoko oceniona została oferta Alior Banku skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw. Konta oraz produkty oszczędnościowe i kredytowe Banku zdobyły aż 4 gwiazdki w rankingu „Najlepszy Bank dla firm” Magazynu Forbes. 

Tegoroczny ranking „Przyjazny Bank Newsweeka”, największe ogólnopolskie badanie usług sektora bankowego, zostało przygotowane przez tygodnik Newsweek wspólnie z pracownią MillwardBrown SMG/KRC. Metodą Mystery Shopper zostały przebadane 23 największe banki detaliczne. 

Źródło: Alior Bank