Alior Bank z nową kampanią marketingową kredytu „Własne M w Wielkim Mieście”

fot. ERA Foto / Shutterstock

Alior Bank 15 maja br. rozpoczął kampanię marketingową promującą nową ofertę kredytu hipotecznego „Własne M w Wielkim Mieście”, który umożliwia klientom spełnienie marzenia o mieszkaniu w metropolii. Działania marketingowe będą realizowane do połowy czerwca.

„Własne M w Wielkim Mieście”, to kolejna edycja specjalnej oferty kredytowej od Alior Banku.  Umożliwia ona skorzystanie z kredytu na mieszkanie w jednym z wielkich miast w Polsce na bardzo atrakcyjnych warunkach cenowych. Klienci w ramach oferty mogą liczyć na długi okres kredytowania, nawet do 35 lat. Ponadto, bank zadbał o ich bezpieczeństwo, zapewniając ubezpieczenie na życie. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania ( RRSO) wynosi 8,86 proc.

– Dżungla jest kolorowa, pełna życia, dynamiczna, tak jak wielkie miasto. W związku z tym w naszej kampanii startujemy z komunikatem „zamieszkaj w miejskiej dżungli”. Chcemy w ten sposób zwrócić się do osób, których marzeniem jest mieszkanie w centrum wydarzeń, które oferuje metropolia. Chcemy przekazać, że Alior Bank może pomóc w ich spełnieniu – mówi Magdalena Lewicka, Dyrektor Departamentu Marketingu Alior Banku.

Kampania realizowana będzie za pomocą różnorodnych kanałów komunikacji. W 12 miastach w Polsce zaplanowano emisję komunikatów w stacjach radiowych. Równolegle będą prowadzone działania w digitalu oraz w oddziałach i placówkach partnerskich Alior Banku. Oferta promocyjna będzie promowana również wewnętrznie wśród klientów banku. Działania marketingowe potrwają do 15 czerwca br.

Za przygotowanie materiałów odpowiadają: Agencja PZL oraz Sympatico.

Źródło: Alior Bank