Alior Sync obsługuje już 40 tysięcy klientów

W ciągu miesiąca od debiutu Alior Sync aż 40 tysięcy osób założyło w nim konta. Pierwszy wirtualny bank nowej generacji przyciąga klientów ofertą produktów bankowych, a także usługami dotychczas niedostępnymi na rynku takimi jak przelewy na Facebooku, Menedżer Finansów czy Wirtualny Oddział. Ten ostatni odwiedziło już 160 tys. osób.

Alior Sync to bank nowej generacji, który w pełni synchronizuje się z potrzebami swoich klientów. Oferta Banku daleko wykracza poza standardowe usługi i jest adresowana do osób aktywnie korzystających z nowoczesnych rozwiązań i poszukujących najefektywniejszych sposobów oszczędzania oraz wydawania pieniędzy.

„40 000 klientów, którzy w ciągu 30 dni skorzystali z usług Alior Sync, to dowód na to, że Polakom, już nie wystarcza oferta tradycyjnych banków internetowych. To jednak dopiero początek. Cały czas pracujemy nad tym, aby zwiększyć komfort korzystania z usług i produktów Alior Sync i sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Już wkrótce udostępnimy nowe funkcjonalności” – mówi Wojciech Sobieraj, prezes zarządu Alior Banku.

Atrakcyjność oferty Alior Sync potwierdzają branżowe rankingi. Według analityków portalu Comperia.pl konto osobiste Alior Sync jest obecnie najlepszym rachunkiem internetowym dostępnym na rynku. Brak opłat za prowadzenie konta, wydanie i użytkowanie karty debetowej, wysoki 5-procentowy zwrot wydatków za zakupy w Internecie, bezpłatne przelewy internetowe, w tym 10 przelewów natychmiastowych w miesiącu, oraz możliwość korzystania ze wszystkich bankomatów w Polsce i wszystkich wpłatomatów sieci Euronet bez opłat to zalety konta, z którego korzysta już 40 000 klientów.

Ponadto, każdy posiadacz rachunku w banku Alior Sync może korzystać z szeregu usług i narzędzi dodatkowych, takich jak Menedżer Finansów, możliwość realizowania przelewów na Facebooku, strefy zakupów „Zrób Dobry Deal” czy bezpłatnego dostępu do Strefy Rozrywki z darmowymi filmami i muzyką oraz możliwością zakupu gier z 40-procentowym rabatem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Alior Sync przygotował wyjątkowo prosty sposób zakładania konta. Wystarczą średnio 3 minuty, aby wypełnić intuicyjny formularz, a następnie potwierdzić wniosek przelewem z innego banku. Proces jest w pełni wirtualny – nie wymaga podpisywania papierowych umów czy oczekiwania na przybycie kuriera. Z tego sposobu założenia konta skorzystało blisko 90% klientów Banku (pozostali wybrali usługę kurierską). Równie łatwo można zamawiać kolejne produkty, oferowane przez Alior Sync.

Klienci Alior Sync logują się do systemu bankowości internetowej średnio 13 000 razy dziennie. Jako jedyni w Polsce mogą w tym celu zdefiniować dowolny alias (imię, pseudonim) zamiast identyfikatora oraz wybrać jedną spośród czterech dostępnych metod logowania (hasło niemaskowane, hasło maskowane, token lub połączenie kropek na ekranie). Ponad 25% klientów Alior Sync korzysta z kompleksowego systemu bankowości mobilnej, udostępnionego w formie aplikacji na telefony z systemami iOS (iPhone) oraz Android, zapewniającej pełną integrację smartfona z wirtualnym bankiem.

Alior Sync jako pierwszy bank oferuje pełną obsługę w Wirtualnym Oddziale, w którym przez
7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę można połączyć się z osobistym doradcą i za pośrednictwem Internetu załatwić wszystkie sprawy, które dotychczas można było zrealizować tylko w tradycyjnym oddziale. Do tej pory Wirtualny Oddział odwiedziło już 160 000 osób. Mimo ogromnego zainteresowania ofertą Banku, średni czas oczekiwania na połączenie wynosi ok. 30 sekund. Klienci mogą kontaktować się z Wirtualnym Odziałem za pośrednictwem czatu, rozmowy audio bądź połączenia video. Największą popularnością cieszy się czat – z tej formy kontaktu z Bankiem skorzystało 85% klientów. O najwyższą jakość usług świadczonych przez Alior Sync dba ponad 120 konsultantów, zatrudnionych w Wirtualnym Oddziale. Spośród ponad 27 000 ocen, wystawionych dotąd przez klientów, pracownicy Wirtualnego Oddziału otrzymali średnio noty 4,65 (w skali 0-5) w zakresie jakości i 4,43 w zakresie wiedzy merytorycznej.

Alior Sync cieszy się również ogromnym zainteresowaniem na Facebooku i jest wśród banków niekwestionowanym liderem zarówno pod względem zaangażowania fanów, jak i szybkości ich pozyskiwania. Bank ma już ponad 15 000 fanów, którzy w okresie 16.06-16.07.2012 wpisali blisko 6 000 komentarzy i prawie 5 000 razy kliknęli „Lubię to!”. Internauci docenili w ten sposób otwarty styl komunikacji Alior Sync oraz możliwość realnego wpływania na jego ofertę. Po wysłuchaniu opinii klientów Alior Sync udostępnił bezpłatnie wpłatomaty sieci Euronet, podwyższył limit maksymalnej kwoty lokaty 6-miesięcznej oprocentowanej 6,5% w skali roku oraz wprowadził szereg zmian i udogodnień w systemie bankowości internetowej.

Źródło: Alior Sync