„Każdy z nas ma powód by zadbać o zdrowie” – to hasło kampanii reklamowej Medicover, promującej opiekę medyczną dla klientów indywidualnych. Od 16 lipca br. jej przekazy są obecne m.in. w autobusach miejskich w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie, na antenie stacji radiowych: Radia Wawa, Eska Wrocław, Radia Katowice i Radia Wrocław, a także w Internecie. Kampania potrwa do 15 sierpnia br.
W ofercie znajdują się propozycje różnych pakietów – od tych zapewniających opiekę medyczną na co dzień, poprzez opiekę lekarzy specjalistów i pełną diagnostykę, aż po kompleksową ochronę uwzględniającą również leczenie szpitalne. Wśród propozycji Medicover znajdują się również takie, które zostały sprofilowane pod kątem konkretnej grupy wiekowej np. opieka dla dzieci w wieku od 0 do 2 lat, z pakietem szczepień, czy też opieka dla seniorów, uwzględniająca potrzeby zdrowotne osób po 65. roku życia. Specjalne rozwiązania zostały również przygotowane dla rodzin.
– Bez względu na rodzaj wybranej oferty, pacjenci zostaną objęci opieką lekarza prowadzącego, który będzie ich opiekunem do spraw zdrowia. Dzięki temu, że dobrze pozna ich potrzeby zdrowotne, będzie mógł ułożyć sprofilowany plan profilaktyki, diagnostyki i leczenia. Ponadto, wszyscy klienci Medicover mają dostęp do Hot Line Medicover – 24 godzinnej infolinii medycznej, gdzie mogą uzyskać poradę
w razie nagłego zachorowania lub wypadku. Otrzymują też możliwość kontaktu ze swoim lekarzem oraz zamawiania recept przez telefon i Internet (dzięki platformie Medicover OnLine) – dodaje Marzena Kołoszczyk.
Źródło: Multi Communications