Aviva wprowadza nowy standard ubezpieczeń komunikacyjnych

 

Dzień na torze w szkole bezpiecznej jazdy i assistance na Europę dla kierowców kupujących OC, a także bezpośredni kontakt klienta z dedykowanym likwidatorem szkody – to najważniejsze wyróżniki nowego standardu ubezpieczeń komunikacyjnych, który wprowadza Aviva. Firma zaprosiła do stworzenia nowej oferty Adama Kornackiego, znanego dziennikarza motoryzacyjnego, ufając jego eksperckiej wiedzy i znajomości potrzeb kierowców.

Standard Kornackiego dla ubezpieczenia OC obejmuje:

Bezpieczeństwo na polskich drogach to dla mnie kluczowy temat. Dlatego zdecydowałem się współtworzyć ofertę poprawiającą bezpieczeństwo jazdy, która daje też ogromną frajdę kierowcom. Kurs w szkole bezpiecznej jazdy z profesjonalnym instruktorem uczy, jak przewidywać kryzysowe sytuacje i jak ich unikać. A jeśli już do nich dojdzie, żeby za kierownicą nie zwariować, tylko zachować zimną krew i wyjść z każdej opresji. Kierowca próbuje wykonywać trudne manewry – wprowadza pojazd w kontrolowany poślizg, po czym z niego wychodzi, testuje awaryjne hamowanie. Uczy się omijania przeszkód i reakcji na nieoczekiwaną zmianę warunków na drodze. Te kilka godzin na torze pomaga jeździć pewniej i bezpieczniej. Wielu kierowców chce uczestniczyć takim kursie, płacąc niemałe pieniądze, a w Avivie dostają to w standardzie z ubezpieczeniem – mówi Adam Kornacki.

Standard Kornackiego dla kierowców kupujących pakiet OC+AC obejmuje ponadto:

-Przy zakupie polisy kluczowa jest jakość i standard, który gwarantuje bezpieczeństwo – podobnie jak przy zakupie samochodu. Wydajemy przecież własne pieniądze, więc oczekujemy konkretnej pomocy, gdy będzie potrzebna. Idealnie, gdy można mieć najwyższą jakość za przystępną cenę – mówi Adam Kornacki.

2 marca Aviva rozpoczyna kampanię promującą standard Kornackiego jako nowy standard rynkowy ubezpieczeń komunikacyjnych. Działania obejmują internet i radio.

Mamy ambicję, aby wyznaczać standardy także na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, podobnie jak robimy to od dawna na rynku polis na życie. Mamy bardzo mocne argumenty przekonujące klientów, że przy wyborze polisy – czy to pakietu OC+AC, czy samego OC, liczy się konkretny zakres pomocy oraz wysoka jakość obsługi w dobrej cenie. Rynek komunikacyjny zmienia się na korzyść klienta, który zaczyna sobie uświadamiać, że polisa to nie parapodatek lub stracone pieniądze, ale zakup usługi dla siebie. Naszym wkładem w taką zmianę doświadczenia klienta i postrzegania ubezpieczeń jest standard stworzony wspólnie z Adamem Kornackim – mówi Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy.