Awaria usługi eMakler w mBanku

W systemie bankowości internetowej mBanku występują obecnie problemy z działaniem Domu Maklerskiego. Bank informuje, że nie jest obecnie możliwe składanie zleceń w usłudze eMakler.


Aktualizacja godz. 17.00: Bank poinformował, że rozwiązał już problem

Problem z działaniem Domu Maklerskiego pojawił się dziś rano i nie jest to pierwsza jego awaria. W ostatnich miesiącach na forum mBanku użytkownicy niejednokrotnie zgłaszali problemy z działaniem serwisu. – Utrudnienia (…) wynikają z problemów infrastrukturalnych – poinformowało biuro prasowe mBanku.

Problem z działaniem Domu Maklerskiego pojawił się dziś rano i nie jest to pierwsza jego awaria. W ostatnich miesiącach na forum mBanku użytkownicy niejednokrotnie zgłaszali problemy z działaniem serwisu. – Utrudnienia (…) wynikają z problemów infrastrukturalnych – poinformowało biuro prasowe mBanku.

Nie wiadomo kiedy zostanie przywrócone poprawne działanie usługi eMakler. Prace związane z usunięciem usterki nadal trwają. – O ich zakończeniu poinformujemy klientów za pośrednictwem strony internetowej mBanku – dodaje Emilia Kasperczak z biura prasowego.

[AKTUALIZACJA] Klienci banku, którzy borykają się z powyższymi utrudnieniami mają możliwość składania reklamacji. mBank jednak podaje, że pomimo awarii eMaklera zlecenia można składać telefonicznie. Prowizja jest pobierana w takiej samej wysokości jak w przypadku transakcji internetowych.

Bank jednocześnie informuje, że notowania giełdowe działają poprawnie.

Informację otrzymaliśmy od naszego czytelnika. Jeśli też masz problem z działaniem serwisów internetowych swojego banku poinformuj nas o tym.


/mg