Po awarii PKO BP zwolnił użytkowników bankowości elektronicznej z opłat za przelewy natychmiastowe

W piątek systemy bankowości elektronicznej PKO BP nie działały przez kilka godzin. Klienci banku oraz jego internetowej marki Inteligo, nie mogli zalogować się do bankowości mobilnej i internetowej. 

PKO Bank Polski

Po godzinie 16.30 przywrócono  pełen dostęp do usług bankowości elektronicznej iPKO, od godz. 19.00 również do bankowości mobilnej IKO. Karty działały bez utrudnień. Wszystkie przelewy przychodzące zostały zaksięgowane. Bank poinformował, że problem był spowodowany przez niezależną usterkę technicznąprzecięcie światłowodów zapewniających komunikację. PKO BP zgłosił ten incydent odpowiednim organom państwowym.

Jednocześnie bank zdecydował zwolnić klientów korzystających z iPKO, Inteligo i IKO z opłat za przelewy natychmiastowe do poniedziałku, 29.10.2018 do końca dnia.