Po raz trzeci z rzędu AXA znalazła się na pierwszym miejscu wśród firm ubezpieczeniowych w badaniu najbardziej znanych marek świata Interbrand.
Interbrand wyróżnia markę AXA za to, że doskonale realizuje strategię działania skierowaną na potrzeby klientów.
„Grupa AXA może być dumna z zajęcia pierwszego miejsca na świecie wśród marek ubezpieczeniowych. Spoczywa na nas wielka odpowiedzialność, chcemy każdego dnia od nowa zasłużyć na zaufanie, jakim obdarzyli nas klienci. Marka AXA, stanowiąca nasze drogocenne aktywa, musi udowodnić, że naszym najważniejszym zadaniem jest jak najlepsze służenie klientom. Musimy ją ciągle wzmacniać i odświeżać, oferując rozwiązania innowacyjne i dobrze dopasowane do potrzeb klientów na każdy etapie życia”, powiedziała Véronique Weill, Chief Operating Officer of the AXA Group.
Źródło: AXA