Bank BNP Paribas chce pomóc małym firmom i startuje z akcją #rozruszajmyPolskę

fot. Shutterstock

#rozruszajmyPolskę to wspólna akcja Banku BNP Paribas oraz agencji Opus B. Ma ona na celu pomoc małym przedsiębiorcom, którzy zmagają się ze skutkami ekonomicznymi pandemii.

Bank BNP Paribas wraz z zespołem Opus B wspólnie stworzył mechanizm promocyjny, który premiuje osoby korzystające z usług m.in.: gastronomii, branży beauty, turystycznej czy fitness – i przekładające się tym samym do rozruszania Polski.

Każdy nowy klient, który założy Konto Osobiste z kartą debetową, aktywuje aplikację mobilną – GOmobile i będzie płacił kartą w jednym z punktów handlowo – usługowych może dostać od banku 50 zł z powrotem. Lista przedsiębiorców objętych akcją jest dostępna na stronie: rozruszajmy.pl

– Czas reaktywowania mniejszych biznesów po okresie ich całkowitego zamknięcia z powodu rozwoju pandemii może być bardzo trudny. Zdajemy sobie z tego sprawę i dlatego zdecydowaliśmy się zainicjować akcję, która teraz wesprze właśnie mniejszych przedsiębiorców. Wierzymy, że czasem robiąc nawet „niewiele”, można zdziałać wiele. I w to idealnie wpisuje się akcja Rozruszajmy Polskę Transakcjami, gdzie udział może wziąć każdy, kto założy konto w Banku BNP Paribas, aktywuje kartę do konta i aplikację GOmobile oraz dokona w wymienionych branżach w sumie przynajmniej trzech transakcji na łączną kwotę 300 zł – mówi Małgorzata Wasiuk, Dyrektor Departamentu Strategii Marki i Aktywizacji w BNP Paribas.

Rejestracja na stronie rozruszajmy.pl i spełnienie powyższych warunków umożliwia otrzymanie premii – 50 zł na konto.

Działania pomocowe banku

Bank BNP Paribas włączył się w bezpośrednie wsparcie finansowe na rzecz zapobiegania rozprzestrzenianiu się COVID-19, m.in. finansując zakup łącznie 2000 testów, kupując 20 000 maseczek dla służby zdrowia. W ramach walki z wykluczeniem cyfrowym BNP Paribas zdecydował o przekazaniu na ten cel 150 bankowych komputerów oraz przeznaczył ponad milion złotych na zakup ponad 500 laptopów z ruterami dla uczniów.

Bank podjął też działania w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów oraz pracowników m.in. zachęca klientów do ograniczenia wizyt w oddziałach oraz korzystania z innych kanałów obsługi tj. bankomatów i wpłatomatów, bankowości internetowej GOonline i mobilnej GOmobile, natomiast w sklepach do korzystania z płatności za pomocą kart płatniczych i Blika oraz elektronicznych portfeli Apple Pay i Google Pay zamiast gotówki. Pracownicy BNP Paribas mają możliwość wykonywania obowiązków zdalnie.

Bank wspiera klientów dotkniętych skutkami pandemii koronawirusa, oferując im czasowe ułatwienia w spłacie zobowiązań oraz wdrożył pakiet działań pomocowych dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców. Także z myślą o klientach MSP i korporacyjnych Bank zaproponował m.in. webinaria dotyczące nowych form prowadzenia biznesu oraz zasad ubiegania się o subwencje PFR. Bank BNP Paribas stawia również na najnowsze rozwiązania technologiczne – umożliwił umawianie się na spotkania z konsultantem w oddziale poprzez aplikację Booksy, przedsiębiorcom oferuje dostęp do platformy Autenti, dzięki której mogą oni podpisywać dokumenty online ze swoimi kontrahentami przez zastosowanie e-podpisu lub podpisu kwalifikowanego.

Bank zdecydował o uruchomieniu kanału podcastów na Spotify w ramach kontynuacji cyklu BNP Paribas Talks, gdzie można posłuchać rozmów z przedstawicielami świata kultury, biznesu, literatury. Działania Banku w Polsce wpisują się w aktywne wsparcie Grupy BNP Paribas, która m.in. przekazała Instytutowi Pasteura w Paryżu 1 mln EUR na badania naukowe nad koronawirusem. Grupa na świecie wspiera szpitale, ale też najbardziej potrzebujące grupy społeczne, w tym m.in. te zmagające się z wykluczeniem cyfrowym.