Nie tylko Kredyt Bank rozpoczął kampanie teaserową. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że już teraz robi to też Bank BPH, a cała kampania ma się zacząć w najbliższy poniedziałek.
Najprawdopodobniej to właśnie Bank BPH stoi za billboardami, które pojawiły się wczoraj na ulicach największych aglomeracji. Na plakatach można zobaczyć Bogusława Wołoszańskiego i tekst „Bankomaty wszystkich banków zjednoczone”. Szczegółów nowej oferty nie znamy – ale tak się zastanawiamy, czy na ostatek BPH nie chce podrzucić jakiegoś kukułczego jajka swoim przyszłym właścicielom. Bo gdyby miałyby to być wszystkie bezpłatne bankomaty w kraju, to efektów można się spodziewać wiadomych. Nawet jeśli będą to dwie, czy trzy wypłaty w miesiącu – to można sobie wyobrazić, jaki po przejęciu byłby rwetes wśród klientów Banku, gdyby Włosi chcieli zabrać im taką funkcjonalność. Gdyby zatem za hasłem szło to o czym piszemy, to Pekao stanęłoby przed faktem dokonanym. Musieliby dać taką samą usługę swoim klientom. A to skomplikowałoby wszystko. Na uwagę zwraca też postać aktora promującego całą akcję reklamową. Wołoszański powszechnie kojarzony jest z tematyką wojenną… Czyżby taki mały prztyczek w nos? Całkiem możliwe – bo tak radykalna zmiana oferty spowodowałaby napływ klientów – a to oznaczałoby mocniejszą pozycję przetargową dla managerów z Banku BPH.
Poczekamy. Wszystko okaże się być może już w poniedziałek.