Nie tylko Kredyt Bank rozpoczął kampanie teaserową. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że już teraz robi to też Bank BPH, a cała kampania ma się zacząć w najbliższy poniedziałek.
Najprawdopodobniej to właśnie Bank BPH stoi za billboardami, które pojawiły się wczoraj na ulicach największych aglomeracji. Na plakatach można zobaczyć Bogusława Wołoszańskiego i tekst „Bankomaty wszystkich banków zjednoczone”. Szczegółów nowej oferty nie znamy – ale tak się zastanawiamy, czy na ostatek BPH nie chce podrzucić jakiegoś kukułczego jajka swoim przyszłym właścicielom. Bo gdyby miałyby to być wszystkie bezpłatne bankomaty w kraju, to efektów można się spodziewać wiadomych. Nawet jeśli będą to dwie, czy trzy wypłaty w miesiącu – to można sobie wyobrazić, jaki po przejęciu byłby rwetes wśród klientów Banku, gdyby Włosi chcieli zabrać im taką funkcjonalność. Gdyby zatem za hasłem szło to o czym piszemy, to Pekao stanęłoby przed faktem dokonanym. Musieliby dać taką samą usługę swoim klientom. A to skomplikowałoby wszystko. Na uwagę zwraca też postać aktora promującego całą akcję reklamową. Wołoszański powszechnie kojarzony jest z tematyką wojenną… Czyżby taki mały prztyczek w nos? Całkiem możliwe – bo tak radykalna zmiana oferty spowodowałaby napływ klientów – a to oznaczałoby mocniejszą pozycję przetargową dla managerów z Banku BPH.
Poczekamy. Wszystko okaże się być może już w poniedziałek.
Sprawdź także:
15.11.2024 (13:26)
– informacja prasowa
Credit Agricole wprowadza do oferty kredyt gotówkowy z mechanizmem obniżania oprocentowania
Bank Credit Agricole wprowadza do oferty „Kredyt gotówkowy na zielone cele”. Nowy produkt przeznaczony jest dla …
15.11.2024 (12:54)
– informacja prasowa
ING inwestorem w sekurytyzacji przeprowadzonej przez Europejski Fundusz Leasingowy
To jedna z największych tego typu transakcji na polskim rynku w ostatnich latach a łączna kwota pozyskanego …
15.11.2024 (12:52)
– informacja prasowa
Skarbonki Banku Pekao – nowość w rękach młodzieży
Bank Pekao uzupełnił możliwość otwierania Skarbonek dla ostatniej grupy wiekowej swoich klientów. Od teraz także …
15.11.2024 (10:20)
– informacja prasowa
Klientocentryczność według Volkswagen Financial Services
Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 19,8 proc., ponad ćwierć miliona klientów w całej Polsce, a do tego 214 …
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej VeloBanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …