Bank Millennium przekazał swoim menedżerom dostęp do streamingowego serwisu rozwojowego Leanovatica.com

Leanovatica.com to platforma szkoleniowa porównywana do Netflixa. Liderzy Millennium mogą tu znaleźć wiedzę z ponad 64 obszarów tematycznych.

Digitalizacja nauki, w tym szkoleń dla pracowników to coś, co dzieje się na naszych oczach, a konkretniej, na ekranach naszych komputerów. Doświadczenie pandemii dało jasną podpowiedź – świat na nikogo nie czeka i to my musimy się do niego dopasować. Dane zebrane przez Światowe Forum Gospodarcze* wyraźnie przedstawiają dynamikę zmian: „Do 2025 roku 40% kluczowych kompetencji ulegnie zmianie. Do 2030 ponad miliard pracowników będzie musiało się nauczyć nowych sposobów wykonywania swojej pracy. W 2022 roku automatyzacja wyprze z rynku 85 mln pracowników, ale aż 97 mln innych miejsc pracy powstanie dzięki niej”.

fot. Shutterstock

– Rozumiemy przed jak wielkimi wyzwaniami stoją menedżerowie ze względu na szybko zmieniające się otoczenie biznesowe. Właśnie teraz bardziej niż kiedykolwiek, jedną z najbardziej pożądanych cech liderów jest umiejętność oduczenia się starych strategii i zastąpienia ich nowymi. Tę kompetencję chcemy rozwijać promując samorozwój z wykorzystaniem nowoczesnej, cyfrowej platformy szkoleniowej. Wierzymy, że wystarczy 15 minut dziennie, by stać się lepszym menedżerem – powiedziała Sylwia Pietrzyk, kierująca wydziałem Zespołu Akademii Millennium w Departamencie Kadr Banku Millennium.

W Banku Millennium z serwisu rozwojowego Leanovatica.com korzystają osoby kierujące jednostkami, wydziałami i zespołami, dyrektorzy regionalni sieci własnej i franczyzowej. Sposób wykorzystania szkoleń video i podcastów zależy od indywidualnych preferencji każdej osoby, natomiast bank stara się je wspierać motywując i zachęcając do ciągłego rozwoju.

– Serwis Leanovatica.com daje dostęp do wiedzy i doświadczenia najlepszych trenerów z Polski i z zagranicy. Nasze doświadczenia oraz informacje płynące ze Światowego Forum Gospodarczego wskazują, że aktywne uczenie się staje się kompetencją przyszłości, bez której ludzie nie tylko nie mogą się rozwijać, ale wręcz zostają z tyłu. Dlatego używamy metod i mechanizmów znanych z gier, serwisów społecznościowych i platform „entertainmentowych” takich jak przykładowo Netflix. Działamy zgodnie z ideą „micro learningu” i „learntertaimentu”, ponieważ w pojedynku o czas i uwagę pracowników utrzymanie zaangażowania i atrakcyjnej formy nauki są kluczowe. Nasze działania mają wspierać firmę w kierunku stawania się uczącą się organizacją, czyli taką w której pracownicy na wszystkich poziomach potrafią tworzyć i zdobywać wiedzę, przekazywać ją innym oraz modyfikować swoje zachowania tak, by wykazać efekty tych zmian. To, jaką formę rozwoju zaoferujemy pracownikom firm, z którymi współpracujemy może stać się prawdziwym „game changerem” – tłumaczy Radosław Drzewiecki, pomysłodawca i współzałożyciel Leanovatica, prezes Leanpassion Group. – Dbamy o to, by nasi użytkownicy ciągle się rozwijali i doskonalili swoje umiejętności każdego dnia. Nowe seriale rozwojowe pojawiają się nawet kilka razy w miesiącu.

Szkolenia w formie krótkich video i podcastów są dostępne na wszystkich urządzeniach, które posiadają przeglądarkę internetową i mają dostęp do sieci, również na telefonach komórkowych.

Źródło: Bank Millennium