Bank Millennium zwycięża w rankingu "Newsweeka"

Bank  Millennium  został  uznany  za  najlepszy  i  najbardziej  przyjazny

bank   internetowy   w   Polsce   w   rankingu   magazynu   „Newsweek”   „Bank   Przyjazny   –   Bankowość Internetowa”.

Awans z 3. miejsca w ubiegłorocznym rankingu, na 1. w tym roku, bank zawdzięcza

najlepszym ocenom osiągniętym w większości ocenianych kategorii: pozyskanie

i utrzymanie klienta (87,2 pkt), kanały komunikacji (42,8 pkt), kanały operacji (64,4

pkt), jakość obsługi (62,1 pkt). Łączny wynik w wysokości 257 pkt przyniósł Bankowi

Millennium niekwestionowane zwycięstwo.

W  rankingu  generalnym  „Bank  Przyjazny  –  Klient  indywidualny”,  oceniającym

poziom  usług  dla  klientów  indywidualnych,  Bank  Millennium  został  sklasyfikowany

na 2 miejscu (w roku poprzednim był 3.).

Tu także swoją pozycję bank zawdzięcza wysokim ocenom osiągniętym we wszystkich subkategoriach: cechy placówki (46,1 pkt),  jakość  obsługi  (116,9  pkt),  pozyskanie  i  utrzymanie  klienta  (120,3  pkt).

Osiągnięte 283 pkt, to tylko o 2 mniej, niż wynik banku, który zwyciężył. W zeszłym

roku   po   raz   pierwszy   znaleźliśmy   się   w   pierwszej   trójce   rankingu,   w   tym

poprawiliśmy jeszcze swoją pozycję oraz zwyciężyliśmy w ważnej dla nas kategorii

oceniającej  banki  internetowe    powiedział  Bogusław  Kott,  Prezes  Zarządu  Banku

Millennium.  To  potwierdzenie,  że  skutecznie  budujemy  profesjonalne  i  przyjazne

relacje z naszymi klientami, a oni potrafią to docenić. Chciałbym, żeby pozycje w

tegorocznym rankingu Bank Przyjazny „Newsweeka” były wyznacznikiem poziomu naszych usług także w przyszłości .

Ranking  „Przyjazny  Bank  Newsweeka”  uznawany  jest  za  najbardziej  prestiżowy  w  Polsce.  Powstaje  na podstawie wyników badań typu Mystery Client, w których wyspecjalizowani audytorzy z firmy badawczej Millward Brown SMG/KRC wcielają się w prawdziwych Klientów, oceniając praktycznie wszystkie elementy obsługi klientów zarówno w tradycyjnych, jak i elektronicznych kanałach obsługi.

Źródło: Millennium