Bank Millennium został uznany za najlepszy i najbardziej przyjazny
bank internetowy w Polsce w rankingu magazynu „Newsweek” „Bank Przyjazny – Bankowość Internetowa”.
Awans z 3. miejsca w ubiegłorocznym rankingu, na 1. w tym roku, bank zawdzięcza
najlepszym ocenom osiągniętym w większości ocenianych kategorii: pozyskanie
i utrzymanie klienta (87,2 pkt), kanały komunikacji (42,8 pkt), kanały operacji (64,4
pkt), jakość obsługi (62,1 pkt). Łączny wynik w wysokości 257 pkt przyniósł Bankowi
Millennium niekwestionowane zwycięstwo.
W rankingu generalnym „Bank Przyjazny – Klient indywidualny”, oceniającym
poziom usług dla klientów indywidualnych, Bank Millennium został sklasyfikowany
na 2 miejscu (w roku poprzednim był 3.).
Tu także swoją pozycję bank zawdzięcza wysokim ocenom osiągniętym we wszystkich subkategoriach: cechy placówki (46,1 pkt), jakość obsługi (116,9 pkt), pozyskanie i utrzymanie klienta (120,3 pkt).
Osiągnięte 283 pkt, to tylko o 2 mniej, niż wynik banku, który zwyciężył. W zeszłym
roku po raz pierwszy znaleźliśmy się w pierwszej trójce rankingu, w tym
poprawiliśmy jeszcze swoją pozycję oraz zwyciężyliśmy w ważnej dla nas kategorii
oceniającej banki internetowe powiedział Bogusław Kott, Prezes Zarządu Banku
Millennium. To potwierdzenie, że skutecznie budujemy profesjonalne i przyjazne
relacje z naszymi klientami, a oni potrafią to docenić. Chciałbym, żeby pozycje w
tegorocznym rankingu Bank Przyjazny „Newsweeka” były wyznacznikiem poziomu naszych usług także w przyszłości .
Ranking „Przyjazny Bank Newsweeka” uznawany jest za najbardziej prestiżowy w Polsce. Powstaje na podstawie wyników badań typu Mystery Client, w których wyspecjalizowani audytorzy z firmy badawczej Millward Brown SMG/KRC wcielają się w prawdziwych Klientów, oceniając praktycznie wszystkie elementy obsługi klientów zarówno w tradycyjnych, jak i elektronicznych kanałach obsługi.
Źródło: Millennium