Bankowość transakcyjna Banku Pekao zwyciężyła w prestiżowym, międzynarodowym rankingu magazynu Euromoney. Pierwsze miejsce potwierdza pozycję lidera banku na polskim rynku bankowym i plasuje bank w gronie najlepszych na świecie instytucji świadczących usługi cash management.
Bank Pekao znalazł się na pierwszym miejscu w trzech kategoriach:
Poland’s Best Cash Management Bank
Poland’s Best Bank for Cash Management Products
Poland’s Best Cash Management Bank for Client Service.
Badanie Cash Management Survey jest organizowane przez brytyjski magazyn Euromoney, jeden z najstarszych magazynów biznesowych w Europie, ukazujący się od 1969 r. Magazyn porusza tematy gospodarcze, finansowe i giełdowe z całego świata. Główny nacisk położony jest na branżę bankową. W 2024 r. ankieta dotyczącą usług bankowości transakcyjnej została zrealizowana na całym świecie i wzięło w niej udział 30 tys. klientów.
– Tego rodzaju nagrody odbieramy przede wszystkim jako wyraz zaufania ze strony naszych klientów i cieszy nas, że docenione zostały nasze rozwiązania w obszarze bankowości transakcyjnej. Jest to dla nas zachęta do dalszej wytężonej pracy – mówi Robert Sochacki, wiceprezes Banku Pekao, nadzorujący Pion Bankowości Korporacyjnej, Rynków i Bankowości Inwestycyjnej.
– Przyznane nam trzy nagrody świadczą o naszej mocnej pozycji w obszarze bankowości transakcyjnej, zarówno w obsłudze klientów jak i dostarczanych produktów. Jesteśmy bardzo dumni z tego wyróżnienia, ponieważ Euromoney Cash Management Survey jest uznawane za najbardziej wszechstronne i miarodajne podsumowanie rynku przez klientów – dodaje Tomasz Nowakowski, dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej w Banku Pekao.
Wyniki badania realizowanego wśród klientów korporacyjnych świadczą o zadowoleniu z poziomu usług finansowych, współpracy i produktów Pekao. Sukces w rankingu to efekt „szytych na miarę” rozwiązań, dopasowanych do potrzeb i specyfiki wielu obsługiwanych przez Bank Pekao branż, takich jak: energetyka, media, transport, ubezpieczenia, sektor publiczny, handel hurtowy i detaliczny. Zarządzanie zobowiązaniami, należnościami i płynnością powierzyło Bankowi Pekao ponad 6,7 tys. klientów bankowości korporacyjnej.
Źródło: Bank Pekao